لاستیک دانلوپ از سوی بسیاری رانندگان حرفه‌ای و مبتدی مورد استقبال قرار گرفته می شود. عوامل متعددی در انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ وجود دارد که باعث گردیده در این مقاله به صورت مختصر بدان بپردازیم. فروشگاه چرخ و یدک به دلیل داشتن سابقه طولانی و درخشان در حوزه فروش لاستیک های خودرو، به سهولت می توانند شما را در انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ اورجینال و مناسب راهنمایی کنند.

لاستیک دانلوپ چه ویژگی هایی دارد؟

لاستیک دانلوپ مناسب برای خودرو، باید در برابر آب و لغزش مقاوم و دارای طراحی آجی باشد که آب را از زیر لاستیک خارج کرده و مانع از لغزش آن شود. فروش لاستیک دانلوپ در مدل های متفاوت، باعث می گردد رانندگان در موقعیت های مختلف رانندگی، بهتر کنترل فرمان خودرو را انجام دهند. انواع لاستیک دانلوپ استاندارد دارای خاصیت جذب شوک خوبی هستند تا راحتی سرنشینان حفظ شود و به کاهش صدای جاده کمک کنند. اگر استفاده از خودرو در مسیرهای آفرود مد نظر باشد، هنگام خرید لاستیک دانلوپ باید قابلیت های آفرود داشته و مقاوم در برابر سنگ‌ریزه ها و موانع باشد. برخی از دلایل تعویض تایرهای قدیمی و خرید لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی مناسب عبارتند از:

  • سن لاستیک: حتی اگر لاستیک ها ظاهراً سالم به نظر برسند، توصیه می شود هر ۶ تا ۱۰ سال یک بار، بسته به شرایط آب و هوایی و استفاده، لاستیک های مصرفی با خرید لاستیک دانلوپ جدید تعویض شوند.
  • کاهش فشار هوا: افت شدید و مداوم فشار هوا نیز می تواند باعث آسیب به لاستیک شود، در این صورت باید آن ها تعویض کرد.
  • نمایش علائم ترک: وجود ترک های عمیق بر روی دیواره لاستیک های خودرو که می تواند به ترکیدگی منجر شود، باید مورد توجه قرار گیرد.

در صورت تمایل به خرید آنلاین و مشاهده قیمت لاستیک دانلوپ می توانید به وب سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید، پس از دریافت مشاوره تخصصی، سفارش خرید خود را ثبت کنید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09903480400

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5
نمایش همه
علاقه مندی ها ()