عمدتاً با مراجعه به مرکز نماینده ebmpapst می توانید دسترسی بهتری به کلیه محصولات این برند معتبر داشته باشید. علاوه بر آنکه از خدمات مشاوره تخصصی کارشناسان می توانید برخوردار شوید. از طریق نماینده ebmpapst، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید انواع فن سیستم های تهویه مطبوع صنعتی را با قیمت مناسب خریداری نمائید. جهت بررسی نکات بیشتر می توانید با یکی از بزرگ ترین مراکز نماینده ebmpapst در داخل کشور، بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

نماینده ebmpapst و فروش انواع فن آلمانی

مرکز نماینده ebmpapst انواع مختلف فن های تهویه را به فروش می‌ رساند که شامل محصولات زیر است:

  • فن های اکسیال: برای کاربردهای عمومی تهویه، این فن ها به راحتی هوا را از یک سمت به سمت دیگر منتقل می کنند و در صنایع مختلف استفاده می شوند.
  • فن های سانتریفیوژ: این فن ها می توانند هوای فشرده‌تری را به حرکت درآورند و برای سیستم‌ های تهویه‌ای با فشار بالا مناسب هستند، که می توانید از طریق نماینده ebmpapst در مدل های متفاوت خریداری کنید.
  • فن های با راندمان انرژی بالا: با طراحی پیشرفته خود مصرف انرژی کمتری دارند و به ویژه در کاربردهای صنعتی و تجاری مورد توجه قرار می گیرند.
  • فن های مخصوص کاربردهای خاص: شامل فن هایی با ویژگی های ویژه مانند مقاوم در برابر حرارت، رطوبت یا مواد شیمیایی که به سهولت با مراجعه به نماینده ebmpapst می توانید مناسب ترین مدل فن را خریداری کنید.

ابعاد و مشخصات فنی مختلف، موجب می شود که این محصولات بتوانند به نیازهای متنوع مشتریان در صنایع گوناگون پاسخ دهند. همچنین، برند ebmpapst به کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات خود مشهور است. در حال حاضر جهت دریافت لیست قیمت فن ebmpapst در بازار ایران می توانید با بنیس کمپانی که به عنوان نماینده ای بی ام پاپست فعالیت می کنند، تماس حاصل فرمائید.

تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()