خرید نایلون حبابدار دارای نکات فراوانی است که در این جا با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. شرکت باران پلاست به عنوان یک تولیدکننده در عرصه محصولات پلاستیک صنعتی، شرایط لازم را برای خرید نایلون حبابدار را برای عموم صاحبان کسب و کار فراهم نموده‌اند. این چنین متناسب با نیاز، صنایع مختلف با آسودگی خاطر می توانند به منظور جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و برخورد ضربات شدید به محصولات حساس و شکستنی اقدام به خرید نایلون حبابدار نمایند.

خرید نایلون حبابدار با ضخامت متفاوت

تفاوت اصلی بین قیمت نایلون حبابدار و کیسه حبابدار در این است که نایلون حبابدار یک نوع متریال است که در تولید انواع محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که کیسه حبابدار یک نوع بحرانی از کیسه های پلاستیکی است که از نایلون حبابدار ساخته شده و برای بسته بندی و حفاظت از محصولات استفاده می شود. در نتیجه هنگام خرید نایلون حبابدار می بایست ابعاد و نوع کالا را مد نظر قرار دهید.

قیمت فروش نایلون حبابدار معمولاً بر اساس وزن و ابعاد مورد نیاز برای تولید محصولات محاسبه می شود. این قیمت ممکن است متغیر باشد و به عوامل مختلفی مانند موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع نایلون: در واقع بر اساس شکل طراحی رول و یا کیسه نایلون حبابدار
  • ضخامت: تعداد لایه های تشکیل دهنده آن
  • ابعاد: مقصود ما مقدار طول و عرض نایلون حبابدار
  • تقاضا: داشتن ابعاد آماده و یا سفارشی

اما کیسه حبابدار قیمت ثابت تری دارد و عموماً بر اساس تعداد و ابعاد کیسه ها محاسبه می شود. لازم است که بدانید هنگام خرید نایلون حبابدار مدل کیسه ای نیز قیمت نایلون تحت تأثیر عواملی همچون جنس نایلون، ضخامت، ابعاد و تعداد سفارشات قرار می ‌گیرد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی بیشتر برای خرید نایلون حبابدار می توانید با کادر فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید.

 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()