ویدئو پروژکتور مدل T48 از دیگر محصولات فروشگاه نیزار کالا به شمار می رود که می توانید از قابلیت های آن بهره مند گردید. این چنین متناسب با نیازی که دارید، می توانید از قابلیت های ویدئو پروژکتور T48 برای نمایش داده های تصویری با کیفیت بالا استفاده نمائید. اگر در خرید ویدئو پروژکتور مدل T48  پرتابل و ارزان هستید، این گزینه می تواند نیاز شما را به یک سیستم پخش کننده تصویر مرتفع سازد. این دستگاه پروژکتور دارای شدت روشنایی به میزان 6 هزار انسل لومنز با نسبت تصویر 1.56.1 اسپکت ریتو می باشد.

نکاتی درباره خرید ویدئو پروژکتور مدل T48

علاوه بر آنکه مینی ویدئو پروژکتور مدل T48 دارای کنتراست تصویر به میزان 1 به 18 هزار و همچنین طول عمر مفید لامپ 50 هزار ساعت در حالت معمولی و اکو می باشد. اگر خواستار خرید این دستگاه پروژکتور هستید، بایستی به بررسی مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T48 بپردازید. این دستگاه قابلیت تصحیح زاویه تصویر به میزان 15 درجه را در جهان افقی و عمودی دارد. بنابراین متناسب با نیازی که دارید، می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

امکان خرید اینترنتی این دستگاه پروژکتور پرتابل با قابلیت وای فای و سیستم عامل اندروید نسخه 9 فراهم می باشد. بنابراین متناسب با نیازتان قادر خواهید بود، از قابلیت های این دستگاه پروژکتور برای مدت زمان طولانی جهت پخش داده های تصویری و فراهم نمودن سینمای خانگی در منزل خود استفاده نمائید. جهت بررسی دقیق مشخصات فنی ویدئو پروژکتور T48 بهتر است به وب سایت فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید که امکان دسترسی به سایر دستگاه های پروژکتور برای شما فراهم می باشد.

در نتیجه انتخاب مدل و خرید ویدئو پروژکتور T48 برای شما کار راحت تری خواهد بود. کسب آگاهی نسبت به موارد این چنینی، به شما کمک می کند که بتوانید برای در اختیار داشتن دستگاه پخش کننده سیار، از قابلیت و امکانات پیشرفته ویدئو پروژکتور مدل T48 بهره مند گردید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()