فروشگاه نیزار کالا یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح موجود در بازار به شمار می روند که بر پایه تکنولوژی پیشرفته توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع ویدئو پروژکتور پرتابل شوند. در این پست به معرفی یکی از محصولات پرفروش آن منجمله ویدئو پروژکتور مدل T44 می پردازیم که در جایگاه خود، طرفداران بسیاری دارد. هم اکنون متناسب با نیاز در موقعیت های مختلف می توان نسبت به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 اقدام کرد.

ایجاد سینمای خانگی با مینی ویدئو پروژکتور T44

در واقع متناسب با محیط های مختلف به سهولت می توانید از قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T44 برای نمایش فیلم و سریال و همچنین بازی های سرگرم کننده دیجیتالی استفاده نمائید. کسب آگاهی نسبت به مشخصات فنی دستگاه ویدئو پروژکتور مدل T44 به شما کمک می کند که راحت تر تصمیم به خرید چنین دستگاهی برای محیط مدارس، دانشگاه ها، شرکت ها، سینمای خانگی، هتل ها و ... بگیرید.

همواره استفاده از ویدئو پروژکتور برای بسیاری از افراد کار راحتی می باشد چون امکان تنظیم سایز و نور تصاویر در کنار مقدار ولوم صدا برای کاربر کار راحتی خواهد بود. در نتیجه متناسب با آن محیطی که قصد تهیه دستگاه پخش کننده دارید، می توانید اقدام به خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 نمائید. این دستگاه پروژکتور به دلیل داشتن قابلیت WIFI ، امکان برقراری ارتباط بدون کابل با سایر منابع دیجیتالی را برای کاربر دستگاه فراهم می کند.

جهت ایجاد سینمای خانگی و دورهمی های خانوادگی که فضای فرح بخش و در عین حال خاصی را برای برای عزیزان خود فراهم آورید،  خرید ویدئو پروژکتور T44 می تواند گزینه مناسبی محسوب گردد چون دارای وزن اندک و ابعاد کوچک است و در عین حال دارای قابلیت زوم و همچنین لامپ LED با طول عمر بالای تقریباً 50 هزار ساعت می باشد. در نتیجه برای مدت زمان طولانی می توان از تماشای فایل های تصویری با کیفیت HD و FULL HD استفاده کرد.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()