ویدئو پروژکتور به عنوان یکی از دستگاه های پخش کننده تصویر به شمار می رود که می توان با قابلیت های متفاوت آن را خریداری کرد. اگر در پی  خرید ویدئو پروژکتور هستید، بررسی مشخصات فنی محصولات مختلف مربوطه به شما کمک می کند که بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و فضای مورد نظر داشته باشید. نکات متعددی در زمینه خرید ویدئو پروژکتور وجود دارد که باعث گردیده این مقاله به صورت اختصاصی به این موضوع مهم بپردازد.

بررسی مشخصات تصویری و نمایش ویدئو پروژکتور

در قسمت زیر به برخی از مشخصات فنی ویدئو پروژکتور می پردازیم تا بیشتر با ساختار فنی چنین دستگاه هایی آشنا شوید. کسب آگاهی نسبت به این موارد، باعث می گردد تا راحت تر بتوانید مدل ویدئو پروژکتور مورد نظر را خریداری نمائید. لازم به ذکر است که قیمت ویدئو پروژکتور بر اساس مشخصات فنی آنها تعیین گردد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکنولوژی نمایش: ویدئو پروژکتورها ممکن است از تکنولوژی‌ های مختلف نمایش مانند DLP، LCD  یا LCoS استفاده کنند. هر یک از این تکنولوژی ‌ها ویژگی‌ ها و مزایای خاص خود را دارند.
  • روشنایی: این پارامتر به وات (Lumens) اندازه‌گیری می ‌شود و نشان ‌دهنده نوردهی پروژکتور است. پروژکتورهای با روشنایی بالاتر مناسب برای محیط‌ های روشن ‌تر هستند.
  • سایز نمایشگر: هر چه سایز پرده نمایشگر بزرگ تر باشد، بیشتر از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار می گیرد.
  • مقدار وضوح تصویر: عمدتاً وضوح تصویر هر چه بیشتر باشد، از کیفیت بالا برخوردار است.
  • نوع پورت و اتصالات: امروزه اکثر دستگاه های ویدئو پروژکتور دارای پورت های HDMI، AUDIO، USB، S-VIDEO با قابلیت WIFI می باشند.
  • طول عمر مفید لامپ و لنز: ویدئو پروژکتور هوشمند دارای لامپ و لنز LED هستند که از طول عمر بالاتر برخوردار هستند.

هم اکنون جهت خرید آنلاین، مشاهده دقیق مشخصات فنی و استعلام قیمت ویدئو پروژکتور در مدل های پیشرفته می توانید به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()