واحد گشت یک مجموعه فعالی است که نوع خدمات آن در حول اجاره اتوبوس دربستی می باشد. همانطور که می دانید، مواقع متعددی وجود دارد که افراد خواستار تهیه اتوبوس برای تردد در سطح شهر و خارج شهر هستند.  بنابراین تلاش می کنند از امکانات مراکز واحد گشت بهره مند گردند. متناسب با تعداد نفرات و همچنین بودجه ای که برای امور ایاب و ذهاب در نظر گرفته‌اند می توانند کرایه اتوبوس دربستی از  واحد گشت  درخواست کنند. واحد گشت تهران نیز در ارائه چنین خدماتی پیشگام بوده و همواره با تأمین ناوگان اتوبوس شهری معمولی و همچنین لوکس، آماده سرویس ساده و در عین حال ویژه و vip به مشتریان گرامی هستند.

نکاتی درباره اجاره اتوبوس از واحد گشت

لازم به ذکر است که ارگان های مختلف نیز می توانند از خدمات واحد گشت برای اجاره و کرایه اتوبوس دربستی استفاده کنند. به عنوان مثال، مدارس، شرکت ها، کارخانجات، باشگاه ها، هتل ها، آژانس های مسافرتی و غیره می توانند جهت جابجایی دانش آموزان، پرسنل، بازکنان، مسافرین و ... اقدام به اجاره اتوبوس دربستی معمولی و یا ویژه نمایند. از این رو هزینه واحد گشت می تواند مبتنی بر نوع خدماتی که دریافت می کنند، متغیر تعیین گردد.

فاکتورهای متعدد دیگری همانند تعداد ظرفیت صندلی اتوبوس، برند آن و همچنین امکانات رفاهی که یک وسیله نقلیه عمومی می تواند داشته باشد، تعیین می گردد. هم اکنون مبتنی بر نیاز می توانید از طریق واحد گشت تهران، اتوبوس دربستی ارزان و یا وی آی پی درخواست کنید. با بهره گیری از چنین خدماتی، می توان در زمان و هزینه صرفه جویی نمود و در عین حال فضای مناسبی را برای مسافرت گروهی فراهم نمود.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به چگونگی تنظیم قرارداد و دریافت خدمات از واحد گشت همچون  اجاره اتوبوس دربستی ، می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید. پس از بیان جزئیات مربوطه، در نهایت متناسب با بودجه در نظر گرفته شده، می توانید درخواست اجاره اتوبوس دربستی داشته باشید.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه چهارم

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()