بیش از گذشته شاهد گسترش مراکز  واحد گشت در سطح تهران و همچنین شهرستان ها هستیم چون روز بروز بر میزان ترافیک شهری افزوده می شود. در نتیجه کارخانجات، مدارس، باشگاه ها، بیمارستان ها و سایر مراکز این چنینی می توانند اتوبوس مورد نیاز برای رفت و آمد کارمندان، دانش آموزان، ورزشکاران، پرسنل درمانی و غیره را تأمین نمایند. مراکز واحد گشت دارای تنوع مدل اتوبوس است که می تواند انتخاب را برای مشتریان بهبود ببخشد و بدین ترتیب متناسب با نیاز می توانید مناسب ترین مدل اتوبوس را برای تردد در سطح شهر انتخاب نمائید. واحد گشت تهران با داشتن سابقه طولانی و درخشان در عرصه تأمین ناوگان اتوبوس در برندهای معتبر، امکان رزرو اتوبوس معمولی با ظرفیت صندلی بالا و همچنین اتوبوس VIP با ظرفیت صندلی تکی و تعداد اندک را برای مشتریان خود فراهم نموده‌اند.

نحوه محاسبه هزینه واحد گشت

در نتیجه متناسب با نیاز می توان با هزینه متفاوت نسبت به رزرو اتوبوس ساده و ویژه به مراکز واحد گشت مراجعه نمود. پارامترهای متعددی در برآورد هزینه واحد گشت و اجاره اتوبوس دربستی إتخاذ می شود که در اینجا به صورت مختصر بدان اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

  • محاسبه مسافت بر اساس کیلومتر
  • تعداد ساعات اجاره اتوبوس
  • تعداد صندلی اتوبوس
  • مدل اتوبوس
  • امکانات رفاهی اتوبوس

بنابراین هنگام رزرو اتوبوس از واحد گشت، ممکن است با تفاوت تعرفه و هزینه خدمات دریافتی روبرو شوید چون مدل اتوبوس و امکاناتی که از آن برخوردار هستند، بر روی میزان اجاره اتوبوس دربستی تأثیرگذار می باشد. در صورت نیاز به رزرو اتوبوس و بررسی جزئیات شرایط دریافت خدمات، می توانید با مرکز واحد گشت تهران تماس بگیرید. سپس با اطمینان خاطر قادر به تهیه اتوبوس دربستی برای برگزاری مراسم بهشت زهرا، سرویس کارخانجات و ارگان های مختلف با حداقل تعرفه با شید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()