اتوبوس دربستی توسط عموم افراد درخواست داده می شود چون امکان تردد دسته جمعی تعدادی از اشخاص را فراهم می آورد. بدین ترتیب مدارس، شرکت ها، کارخانجات، مراکز مذهبی و ... می توانند برای رفت و آمد چندین نفر یک اتوبوس دربستی تهیه کنند. در واقع مراکز واحد گشت هستند که با تأمین ناوگان اتوبوس دربستی، تلاش می کنند خدمات مرتبط به حمل و نقل شهری را در سطح خصوصی به مخاطبین خود ارائه دهند. اگر در پی  اجاره اتوبوس دربستی از واحد گشت تهران هستید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پس از بررسی مدل های مختلف اتوبوس و شرایط رزرو، خدمات مورد نیاز خود را با تعرفه مشخص دریافت کنید.

درخواست اتوبوس دربستی معمولی و ویژه

اگر به دنبال محاسبه هزینه اتوبوس دربستی در  واحد گشت  هستید، بایستی کلیه اطلاعات درباره مدل اتوبوس، تعداد ظرفیت صندلی، مدت زمان اجاره و میزان مسافت را در نظر بگیرید. البته با توجه به سیستم مدیریتی که هر کدام از مراکز واحد گشت به صورت مجزا دارند، ممکن است باعث تمایز قیمت خدماتی که ارائه می دهند، شود. در نتیجه متناسب با نیاز می توانید بهترین اتوبوس دربستی ارزان و با ظرفیت بالا را اجاره نمائید.

همواره پیش از اجاره اتوبوس دربستی باید از معتبر بودن آن مجموعه اطمینان حاصل نموده و سپس مبتنی بر نیاز، تعداد صندلی و مدل اتوبوس را از میان اتوبوس های معمولی و ویژه انتخاب کنید. مدتی است که درخواست اتوبوس دربستی برای بهشت زهرا و برگزاری مراسم خاکسپاری و عزاداری به مراکز واحد گشت داده می شود. بنابراین، مراکزی همچون واحد گشت تهران تلاش می کنند متناسب با نیاز جامعه، کلیه خدمات خود را با حداقل دستمزد جهت رزرو اتوبوس دربستی به مشتریان ارائه دهند. این چنین عموم افراد می توانند اتوبوس دربستی ارزان و گران را به صورت جفت صندلی و یا تک صندلی کرایه کنند.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()