واحد گشت از جمله مراکزی است که به صورت اختصاصی در زمینه تأمین ناوگان اتوبوس شهری و وی آی پی فعالیت می کنند. بدین ترتیب متناسب با نیاز می توانید از موقعیت موجود به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید. خدمات واحد گشت را می توانید چندین دهه در سطح منطقه تهران و سایر شهرستان ها ملاحظه نمائید چون جزء مراکز خصوصی به شمار می رود که می توانند در زمینه حمل و نقل شهری فعالیت کنند. واحد گشت تهران نیز دارای سابقه طولانی در حوزه خدمات کرایه اتوبوس دربستی به همشهریان خود می باشند.

اهداف مراکز واحد گشت

در نتیجه افرادی که تمایل به مسافرت و تردد گروهی و دسته جمعی در سطح شهر و خارج از شهر را دارند، می توانند از خدمات مرکز واحد گشت بهره مند گردند. با گسترش ارائه چنین خدماتی، فاکتورهای مهم منجمله مدل، تعداد صندلی و میزان امکانات اتوبوس از سوی مشتریان در نظر گرفته می شود. بنابراین متناسب با نیاز می توانید نسبت به اجاره اتوبوس دربستی معمولی، سوپر کلاسیک، وی آی پی و شهری اقدام نمائید.

هم اکنون متناسب با نیاز، مجموعه های متعددی همانند کارخانجات، شرکت ها، مدارس، دانشگاه ها، هتل ها، سازمان ها و ... می توانند برای تهیه سرویس دربستی، اتوبوس مورد نظر خود را از طریق مراکز واحد گشت رزرو کنند. همواره تعداد صندلی، امکانات رفاهی اتوبوس اعم از سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم صوتی و تصویری برای افراد حائز اهمیت می باشد. بنابراین اگر به دنبال اجاره اتوبوس میهمانان هتل، مسافرین آژانس های مسافربری، تردد میهمانان برای برگزاری مراسم خاکسپاری و عزاداری در سطح شهر هستید می توانید از طریق واحد گشت خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمائید.

البته بایستی از معتبر بودن آن مجموعه اطمینان حاصل نمائید و سپس مبتنی بر نیازی که دارید قادر به اجاره اتوبوس دربستی واحد گشت بهشت زهرا  با حداقل قیمت از طریق واحد گشت تهران خواهید بود.

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 29
نمایش همه
علاقه مندی ها ()