لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو شامل قطعات متعددی می شود چون این ماشین غول آسا متشکل از انواع قطعه ریز و درشت است. دامپتراک نوعی کامیون با ظرفیت بالا می باشد. در واقع هدف از طراحی ماشین دامپتراک توسط کمپانی کوماتسو، بکارگیری آن در اجرای پروژه های سنگین همچون صنعت معدن، راهسازی، عمرانی و ساختمانی می باشد چون امکان جابجایی حجم قابل توجهی از بار را می دهد. در نتیجه، در کوتاه ترین زمان ممکن می توان حمل و نقل خاک، نخاله ساختمانی، نخاله و متریال معدنی را انجام داد.

در نتیجه اطمینان یافتن از   خرید لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو اورجینال حائز اهمیت است. پارت یدک راهسازی با کسب آگاهی کامل نسبت به چنین موضوعاتی، توانسته اند در لیست محصولات خود موفق به فروش انواع قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی به صورت اصل گردند.

فروش انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو اصل

دسته بندی فروش قطعات دامپتراک کوماتسو  متفاوت است و بدین ترتیب متناسب با نقص فنی بوجود آمده برای چنین ماشین سنگینی، بایستی انتخاب و خرید قطعات دامپتراک را منطبق بر مدل ماشین و قطعۀ فابریک انجام دهید. طراحی و ساخت ماشین آلات دامپتراک بر اساس دو نوع شاسی مدل صلب یا ثابت و مفصلی صورت گرفته است. در نتیجه هنگام تأمین انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو بایستی اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی آنها داشته باشید.

از رایج ترین دسته بندی قطعات دامپتراک می توان به لوازم یدکی سیستم گیربکس، شاسی، محورها، سیستم تعلیق، سیستم هیدرولیکی، قطعات سیستم احتراق، سیستم برق رسانی، فیلترات، جک تخلیه کن، قطعات کابین راننده، لوازم یدکی چرخ، قطعات موتور و ... اشاره نمود. بنابراین مبتنی بر نیازی که دارید، می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، اقدام به خرید انواع لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو اصل نمائید. دامپتراک کوماتسو HD 1500_7R، HD 325_3، HD 325_6 و ... تنها برخی از مدل های این ماشین سنگین به شمار می روند که ممکن است توسط برخی از کمپانی ها مورد استفاده قرار گرفته شوند. در نتیجه واردات و فروش لوازم یدکی دامپتراک کوماتسو بر اساس مدل های مذکور یک ضرورت محسوب می گردد که توسط مجموعۀ پارت یدک راهسازی انجام می پذیرد.

پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 65
نمایش همه
علاقه مندی ها ()