خرید کفپوش مناسب موقع بازسازی و یا تغییر دکوراسیون بنا، دغدغه بسیاری از افراد است. چنانچه بدون آگاهی از کیفیت کفپوش ها و تنها از روی طرح و رنگ اقدام به خرید کنید، حتما پس از مدتی پشیمان می شوید. بر خلاف فرش و موکت یا سایر لوازم دکوراسیون داخلی، معمولا کفپوش ها سال های زیادی تغییر داده نمی شوند. بنابراین استفاده از پوشش های کف جدیدتر همیشه طرفداران زیادتری دارد.

انواع کفپوش pvc از مدرن ترین و جدید ترین متریال برای پوشش کف ساختمان های مسکونی، تجاری ، اداری و … هستند که این روزها بسیار محبوب شده اند. با توجه به صرف هزینه برای خرید کفپوش pvc بهتر است از قبل در مورد این متریال اطلاعات کاملی کسب کنید. آیا می دانید کفپوش پی وی سی چیست و از چه ماده ای تولید شده است؟

ماده اولیه در ساخت این محصول، PVC است. پی وی سی نوعی پلیمر و از فراورده های تولید شده از مشتقات نفتی است. Poly vinyl chloride که به اختصار PVC نامیده می شود یکی از ارزشمندترین محصولات در پتروشیمی است. این محصول نوعی پلاستیک با کاربرد بسیار فراوان در صنایع و ساختمان سازی است. انواع کفپوش pvc در دو نوع تایل و رول با روکش هایی طرح چوب، گرانیتی، موکت هتل ، فانتزی و … هم اکنون در فروشگاه های لوازم ساختمانی به فروش می رسد.

کفپوش pvc با ضخامت های ۲،۳، و حتی ۵ میلیمتر برای نصب در فضاهای مختلف به کار می رود. کاربرد گسترده این محصول موجب شده تا تقاضا برای کفپوش پی وی سی هر روز بیشتر شود این محصول ترکیبی از مزایای  لمینت و پارکت چوبی را یکجا ارائه می دهد. پی وی سی به صورت چند لایه ساخته می شود. لایه های PVCعبارتند از:

لایه رویه پی وی سی : لایه ای بی رنگ و شفاف دارای مقاومت زیاد در برابر ساییدگی و خراشیدگی.
لایه دکوراتیو پی وی سی: دارای طرح های متنوع و رنگ بندی مختلف.
لایه هسته کفپوش: دارای مقاومت بالا در برابر وزن و فشار و تحمل کشش.

برای سفارش کفپوش به سایت گامان تزیین جاوید سر بزنید

شماره تماس :
شماره همراه :
ایمیل :
مبلغ : معاوضه
وب سایت : https://gamantj.com
آدرس : سید خندان - سهروردی شمالی - پلاک 644 - مجتمع تجاری ابن یمین طبقه اول واحد 4
Tag
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
چهارشنبه 21 اسفند 1398 در ساعت 10 : 53 دقیقه
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()