در فرآیند ساخت انواع سرامیک بر شاهد به کارگیری دانه های ساینده هستیم که قابلیت برش را توسط دستگاه فرز فراهم می آورد. سرامیک اکسید آلومینیوم، اکسید آلومینیوم، زیرکونیوم، کاربید سیلیکون و ... از جمله انواع دانه ای هستند که تشکیل دهنده صفحه سرامیک بر به شمار می روند. از ویژگی های شاخص این نوع دانه ها می توان به مقاومت بالای آنها در برابر حرارت بالا و سایش اشاره کرد. بنابراین به کارگیری آنها در داخل صفحه سرامیک بر، می توانند شرایطی را برای برش تکه های سرامیک فراهم آورند.

جهت استعلام انواع و  خرید سرامیک بر  می توانید با فروشگاه ابزار مجید تماس بگیرید.

اجزای مهم سرامیک بر

این مجموعه معتبر به صورت تخصصی در زمینه صفحات برش سرامیک، پرسلان، گرانیت، سنگ، مرمر و ... فعالیت دارند و می توانند شما را در انتخاب مناسب ترین صفحه سرامیک بر راهنمایی کنند. از مهمترین ویژگی های سرامیک بر می توان به افزایش سرعت برش تکه های سرامیک اشاره نمود. این چنین در مدت زمان کوتاه و دقت بالا می توان تعداد قابل توجهی از سرامیک ها را به صورت اصولی و بدون آسیب و ترک خوردگی برش دهند. در این قسمت از مقاله شما را با ساختار برخی از انواع صفحه سرامیک بر آشنا می سازیم تا بیشتر با این نوع محصول آشنا شوید:

  • لیبل صنعتی
  • رینگ فلزی
  • لایه اول توری تقویت کننده
  • مواد ساینده فرمولاسیون شده
  • رینگ درج فصل و سال تاریخ انقضاء
  • لایه دوم توری تقویت کننده (متشکل از صفحات ساب و سه لایه دیگر)

عمدتاً در فرآیند ساخت انواع صفحه سرامیک بر شاهد به کارگیری نگهدارنده های رزینی هستیم که توسط کوره های الکتریکی بر روی دیسک های مخصوص چسبانده می شوند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. برای خرید سرامیک بر در برندهای معتبر ایوا، سدیما، شارک، کاووش، بهکو، آسرون، وایکینگ، امپرور، آیرونمکس، هیوسانگ، کت، اریس و .... در ابعاد و ضخامت متفاوت می توانید با کارشناسان فروش ابزار مجید در ارتباط باشید و سفارش نهایی خرید صفحه سرامیک بر را ثبت کنید.

 فروشگاه ابزار مجید 

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

02166347835

09126725681

majidakbari79@yahoo.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 17
نمایش همه
علاقه مندی ها ()