پرده نمایش مدل T1 به عنوان سطحی برای نمایش تصاویر و فیلم‌ها از ویدئو پروژکتور استفاده می ‌شود تا تصاویر به صورت بزرگتر و با کیفیت بهتر نمایش داده شوند. در این پست به صورت اختصاصی شما را بیشتر با مشخصات فنی این محصول آشنا می سازیم تا راحت تر نسبت به خرید پرده نمایش مدل T1 تصمیم بگیرید. همانطور که می دانید داده های تصویری که توسط دستگاه ویدئو پروژکتور پخش می شوند، بایستی بر روی یک پرده نمایش یا سطح صاف قرار گیرد. از این رو خریداران ویدئو پروژکتور، متناسب با مدل دستگاه برای خرید پرده نمایش مدل T1 می توانند به فروشگاه نیزار کالا مراجعه کنند.

مهمترین ویژگی های پرده نمایش T1

پرده نمایش مدل T1 دارای ابعاد 112*250 سانتی متر با وزن 380 گرم می باشد و بدین ترتیب می توان در هر محیطی از کیفیت بالای پخش تصاویر لذت برد. لازم به ذکر است که جنس پرده نمایش مدل T1، پلی استر می باشد و به همین دلیل از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار است. امکان استفاده و خرید پرده نمایش مدل T1 برای محیط منزل، دفتر کار، اتاق خواب، سالن اجتماعات، اتاق کنفرانس و جلسات و ... وجود دارد. همواره پیش از خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور باید به طور دقیق مشخصات فنی محصول مورد بررسی قرار گیرد.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات فنی این مدل پرده نمایش می توان به داشتن زاوی دید 30 درجه با کنتراست بالا اشاره کرد. علاوه بر آنکه فاقد چین و چروک است و میزان ضخامت پرده نمایش مدل T1 ، حدود 0.13 میلی متر می باشد. در نتیجه متناسب با نیازتان می توانید از کیفیت بالای تصویر این پرده نمایش بهره مند گردید. اگر خواستار خرید آنلاین پرده نمایش مدل T1 و همچنین مینی ویدئو پروژکتور هوشمند وای فای دار هستید، با مراجعه به مرکز فروش پرده نمایش پروژکتور مدل T1 و ویدئو پروژکتور نیزار کالا همراه با گارانتی معتبر محصولات مورد نظر را می توانید سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()