تخت دو طبقه بر اساس سبک طراحی و استایل تخت، از سوی مشتریان خود مورد توجه قرار می گیرد. فروش تخت دو طبقه در مدل های آماده و یا سفارشی انجام می پذیرد. در نتیجه افراد مختلف متناسب با سلیقه شخصی و بودجه به دنبال انتخاب سرویس خواب مناسب هستند. بنابراین متناسب با نیاز و سلیقه شخصی می توانید از مزایای این نوع تخت بهره مند گردید. با آگاهی یافتن نسبت به محصولات این چنینی، به سهولت قادر به خرید تخت دو طبقه  متناسب با وضعیت کنونی خود خواهید بود.

ویژگی های تخت دو طبقه مناسب

برخی از مدل های جدید و سفارشی تخت‌ دو طبقه قابل جداسازی و تبدیل شدن به دو تخت تکی هستند که این ویژگی برای کودکان یا نوجوانان مناسب است. در نتیجه هنگام تهیه تخت دو طبقه بایستی از انتظارات خود آگاه باشید و سپس متناسب با متراژ اتاق و بودجه بهترین انتخاب خود را انجام دهید. فروشگاه بهسازان چوب مدل های متفاوتی از تخت دو نفره، تخت دو طبقه، تخت یک نفره و کم جا را به فروش می رسانند. فروش تخت دو طبقه از طریق این مجموعه انجام می گیرد.

بنابراین افرادی که در صدد برای تجهیز نمودن وسایل اتاق خواب خود و فرزندانشان هستند، با بررسی تمام جزئیات می توانند تصمیم گیری بهتری نسبت به خرید سرویس خواب مناسب بگیرند. در زمان انتخاب تخت دو طبقه می تواند موارد دیگری همانند حائز اهمیت باشند:

  • قابلیت تنظیم: بررسی کنید که آیا تخت دو طبقه قابل تنظیم و جداسازی برای استفاده به صورت دو تخت تکی نیز هست یا خیر.
  • قابلیت جابجایی: در صورت نیاز به جابجایی تخت دو طبقه، مطمئن شوید که آن قابل حمل و نصب آسان است.

با گسترش مدل های سرویس خواب، امروزه اکثر افراد ممکن است در انتخاب و خرید تخت دو طبقه مناسب سردرگم شوند. بدین ترتیب با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، با دسترسی داشتن به کلیه محصولات، می توانید تصمیم گیری مناسبی نسبت به خرید تخت خواب مورد نظرتان بگیرید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 11
نمایش همه
علاقه مندی ها ()