نماینده ebmpapst از جمله مراکزی است که می تواند به صاحبان صنایع کمک کند تا با اطمینان خاطر بتوانند انواع فن آکسیال، فن هواکش صنعتی، فن تابلویی، فیلتر فن، فن درایو و ... را به فروش برساند. از مزیت های مراجعه به مرکز نماینده ای بی ام پاپست می توان به امکان دسترسی به کلیه محصولات برند ebmpapst اشاره نمود. هم اکنون بنیس کمپانی با بیش از یک دهه سابقه موفق در حوزه مشاوره و فروش انواع محصولات تهویه مطبوع صنعتی، انواع فن و ... به عنوان نماینده Ebmpapst در حال فعالیت می باشند.

مهمترین فعالیت نماینده ebmpapst

در نتیجه مطابق با درخواست مشتریان می توانند با اطمینان خاطر، انواع فن تابلویی برند ای بی ام اورجینال را در اختیار مشتریان قرار دهند. از مهمترین نکات قابل تأکید در خرید فن، فیلتر فن و دیگر محصولات مرتبط استفاده از متریال با کیفیت و متنوع متناسب با نیاز محیط های مختلف می باشد. به عنوان مثال متناسب با محیطی که در معرض دمای بالا می باشد، قطعاً خرید فن فلزی با مقاومت بالا در برابر حرارت می تواند گزینه مناسبی محسوب گردد. فعالیت نماینده ebmpapst به افراد کمک می کند که بتوانند دسترسی بهتری نسبت به کلیه محصولات این برند داشته باشند.

کاربرد انواع فن را می توانید در محیط و همچنین دستگاه های مختلف مشاهده نمائید. در نتیجه متناسب با نیاز صنایع خودروسازی، محیط های درمانی، بیمارستان ها، صنایع تولید مواد غذایی، تولید مواد دارویی و لوازم آرایشی، پالایشگاه های نفت و گاز، تولید کنندگان مواد شیمیایی و ... می توانند با مراجعه به مراکز نماینده ebmpapst بدون دغدغه انواع فن مورد نیاز برای راه اندازی سیستم های تهویه هوا را به صورت اورجینال همراه با گارانتی معتبر خریداری کنند. جهت استعلام قیمت انواع فن ebm می توانید با دفتر فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید چون یکی از نمایندگان فعال فن Ebmpapst  در منطقه تهران محسوب می گردند و می توانند نیاز شما در اولین فرصت پاسخ دهند.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()