مدرسه آنلاین از جمله مدارسی است که بر پایۀ تکنولوژی پیشرفته بنیان گذاشته می شود. بدین ترتیب دانش آموزان می توانند از سیستم آموزش مجازی برای جلوگیری از ترک تحصیل خود بهره گیرند. متأسفانه خیلی از دانش آموزان در گذشته به دلیل فاصلۀ دوری که از مدارس راهنمایی و یا متوسطه داشتند، نمی توانند به تحصیل خود ادامه دهند و یا به دلیل وضعیت اقتصادی خانواده، مجبور به انجام فعالیت های شخصی و یا کار کردن می شدند.

مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها دارای سابقۀ طولانی در ارائه خدمات مدرسه آنلاین می باشند. این چنین می توانند متناسب با نیاز جامعه، خدمات آموزش از راه دور را به متقاضیان ارائه دهند.

ثبت نام در مدرسه آنلاین و جلوگیری از ترک تحصیل

محتوای آموزش در مدرسه آنلاین ، همچون مدارس حضوری است و همان کتاب های درسی به دانش آموزان ارائه داده می شود. به طور کلی تفاوتی در مطالب آموزشی وجود ندارد بلکه تنها شیوۀ تدریس و تعامل میان دانش آموزان و آموزگاران تفاوت جزئی دارد. برخی از افراد تصور بر این دارند که ثبت نام در مدسه آنلاین، بر پایۀ خودآموز محوری است ولی این چنین نیست چون شاهد برگزاری کلاس های آنلاین و به صورت مجازی می باشیم.

بدین ترتیب افرادی که خواستار بهره مندی از امکانات پیشرفته می باشند، از خدمات سیستم های  آموزش از راه دور برای پیشرفت تحصیلی فرزندان مستعد و خلاق خود استفاده نمایند. ثبت نام در مدرسه آنلاین توانسته رشد پیشرفت تحصیلی را برای دانش آموزان فعال و علاقه مند به ادامه تحصیل فراهم می آورد. هزینۀ مدرسه آنلاین نسبت به شهریۀ مدارس حضوری ممکن است کمتر و یا برابر باشد. بدین وسیله بر حسب نیازی که دارید، می توانید از خدمات آموزش مجازی برای ارتقاء تحصیلی فرزندان مستعد خود استفاده نمائید. اهمیت دادن به سیستم آموزش از راه دور، توانسته مسیر پیشرفت تحصیلی را برای عموم افراد یکسان سازد. به نوعی افرادی که از توان جسمانی قابل قبول برخوردار نمی باشند، می توانند در مدرسه آنلاین ثبت نام نمایند.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()