فروشگاه پوشاک از جمله مراکز توزیع لباس های زنانه و مردانه محسوب می شود که توانسته اند بر حسب نیاز بازار، محصولاتی با کیفیت عرضه نمایند. راه اندازی فروشگاه پوشاک، به دلیل داشتن سود مناسب مورد پسند بسیاری از فعالان در صنعت پوشاک می باشد. فروش عمده و تکی پوشاک با عناوین بنکداری و یا پخش لباس شناخته می شوند. این نوع حرفه دارای زوایای مختلفی است که بر همه پوشیده می باشد و در عین حال درآمد خوبی دارد. البته موفق ترین فروشگاه پوشاک سعی می کند بر اساس نیاز بازار و مشتریان، محصولاتی با کیفیت  و متنوع عرضه نمایند. فروشگاه پوشاک کده به عنوان یکی از فروشگاه های فعال در صنعت پوشاک تأسیس شده است و توانسته به اقتضای نیاز بازار، محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه نمایند.

فروشگاه اینترنتی پوشاک

در این پست به صورت مختصر به برخی از نکات مهم در این حوزه می پردازیم. ناگفته نماند که فعالیت فروشگاه پوشاک بر عموم افراد پوشیده نیست و  به دلیل گستردگی که صنعت پوشاک دارد، نمی توان تنها در یک مقاله بدان پرداخت. بدین وسیله پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پوشاک کده نگاهی کلی به مقالات موجود داشته باشید. مدت زمان زیادی در حوزۀ بنکداری فعالیت نموده ایم و بر اساس تجربیاتی که در اختیار داریم، می توانید شما را در انتخاب و  خرید پوشاک مردانه و زنانه با کیفیت یاری کنیم.

دلایل متعددی وجود دارد که اکثر فروشندگان می توانند جهت تأمین محصولات خود از طریق فروشگاه اینترنتی پوشاک کده اقدام نمایند. این مجموعه از ابتدا فعالیت خود را در حوزۀ فروش و پخش پوشاک زنانه و مردانه در دسته بندی های متفاوت آغاز نموده و توانسته با بررسی نیاز مشتریان، پوشاکی با متریال درجه یک عرضه نمایند. بدین ترتیب جهت تأمین انواع لباس با کیفیت می توانید به بهترین فروشگاه پوشاک مراجعه نمائید و از میان محصولات موجود، لباس مورد پسند خود را در سایز مناسب به صورت اینترنتی سفارش دهید.

آدرس شعبه خاوران  پوشاک کده:

تهران، منطقه 15 .خیابان خاوران.روبروی ترمینال خاوران.جنب کلینیک دندان پزشکی .پلاک 70 . پوشاک کده

 شماره دفتر مرکزی   33141840(021)

 پشتیبانی: 09308982737 ساعات پاسخگویی از 16 الی 18 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()