ساخت سوئیچ بی ام و از جمله خدماتی است که توسط مرکز تخصصی تهران کار کی به صورت حرفه ای به دارندگان خودروهای بی ام دبلیو ارائه می دهند. همانطور که می دانید کمپانی بی ام دبلیو فعالیت خود را در کشور آلمان آغاز نموده و از جمله برندهای لوکس در حوزۀ خودروسازی در دنیا به شمار می رود و محصولات این کمپانی خودروسازی عرضۀ جهانی دارد و در ایران نیز بسیاری از افراد مالک خودروهای نسل قدیمی و جدید بی ام و می باشند. به دلایل مختلفی ممکن است رانندگان با مشکل گم شدن ریموت و سوئیچ خودروی خود رو به رو شوند که در این صورت نیاز به مرکزی مطمئن برای خدمات ساخت سوئیچ بی ام و دارند. در همین راستا مرکز تخصصی تهران کار کی به عنوان یکی از کلینیک های حرفه ای ساخت سوئیچ و ریموت ماشین، توانسته اند امکانات پیشرفتۀ مورد نیاز جهت ارائه خدمات ساخت سوئیچ بی ام و و دیگر خودروهای لوکس خارجی را برای مشتریان فراهم نمایند.

ارائه خدمات حرفه ای ساخت سوئیچ انواع بی ام و

قطعاً از این موضوع مهم مطلع می باشید که حادثه خبر نمی کند و به افرادی که قصد سفر به خارج از شهر را دارند، توصیه می کنم نسبت به خدمات ساخت ریموت بی ام و و یا ساخت سوئیچ بی ام و اقدام نمائید. انجام این کار به شما آسودگی خاطر خاصی می دهد که می توانید لحظات خوبی را تجربه نمائید. لازم به ذکر است که تنها گم شدن سوئیچ و ریموت در اینجا بحث ما نمی باشد چون تمام شدن باتری ریموت، شکستن قاب ریموت، ساخت کلید سوئیچ، آسیب فنی به ریموت، تعریف کد جدید و حذف کد قدیمی تنها برخی از دیگر خدمات مهم و اساسی هستند که توسط مجموعۀ تهران کار کی به صورت حرفه ای به صاحبان خودروهای لوکس ارائه می دهند.

با آسودگی خاطر می توانید نسبت به تعریف کد جدید و ساخت سوئیچ بی ام و به این مجموعۀ معتبر مراجعه نمائید. البته تهران کار کی قادر به سرویس دهی اینترنتی به صاحبان خودرو می باشند که می توانید جهت سفارش ساخت سوئیچ بی ام و و به صورت غیر حضوری با کارشناسان فنی آنها تماس حاصل فرمائید.

 تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()