در خصوص تعمیر ترازو  می توان گفت که یکی از مسائل مهم دارندگان ترازو می باشد، دلیل اهمیت این موضوع گران قیمت بودن اکثر ترازوها است. امروزه ترازوها با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شوند بنابراین قیمت های بسیار زیادی دارند، از طرفی مراقبت و سرویس کردن مرتب و مستمر لازم دارند تا هرگز به تعمیر ترازو نیاز پیدا نکنند.

ترازو هایی که قیمت بالایی دارند به دلیل حساسیت قطعات به کار رفته باید در نگهداری و رسیدگی به آنها دقت بسیار زیادی کرد. ترازوهای حساس در این زمینه از قبیل:

ترازوهای طلا فروشی

ترازوهای آزمایشگاهی

برخی از ترازوهای فروشگاهی

و برخی از ترازو های صنعتی می باشند.

مطمئناً رایج ترین و مهمترین دلایل خرابی در اکثر ترازوها استفاده ناصحیح، نوسانات برق، ضربه های شدید به ترازو، جابجایی های دائم بدون در نظر گرفتن موارد ایمنی برای حفظ ترازو و غیره می باشد.

تعمیر باسکول در انواع گوناگون توسط فروشگاه محک گستر:

پیش از گفته هایی در مورد  تعمیر باسکول باید گفت باسکول ها دستگاه هایی هستند که برای توزین وزن در مکان های صنعتی و یا مکان هایی که حجم کاری بسیار بالا می باشد مورد بهره برداری قرار می گیرند، دقت داشته باشید که مکانهایی که باسکول ها در آنجا کار می‌کنند عموماً خصوصیت های خشنی دارند بنابراین برای سلامت و کیفیت باسکول نیاز پیدا نکردن به تعمیر انواع باسکول باید مواردی را در نظر گرفت.

اولین نکته اساسی در خصوص بحث تعمیر انواع باسکول ها استفاده ناصحیح از باسکول ها می باشد، مثلاً اجسامی با وزن بیشتر از ظرفیت باسکول را روی آنها بگذارید.

نکته بعدی که در خصوص بحث تعمیر ترازو و باسکول باید رعایت شود استفاده از باسکول ها در فضاهای مناسب و بدون نوسان دمایی می باشد، مطمئناً ساختار باسکول ها با آلیاژ های قدرتمند و مستحکم ساخته می شوند اما این موضوع در کیت های الکترونیکی آنها به این شکل نیست و از حساسیت بالایی برخوردار هستند. این قطعات با کوچکترین افزایش و کاهش دما امکان آسیب دیدن و تعمیر باسکول را در پی خواهند داشت. البته این امکان هست که در دمای بالا و دمای پایین باسکول تا مدتی کار کند و هیچ گونه خللی در راندمان کاری آن ایجاد نشود، اما مطمئن باشید از عمر مفید آن بسیار کاسته شده است. بهترین دما برای کارکرد باسکول ها دمای ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد می باشد.

 فروشگاه محک گستر

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
آدرس ایمیل : info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
خط اختصاصی ← 02180808081
تماس نمایندگی ها ← 70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
نمایشگاه و فروشگاه ← خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()