ویدئو پروژکتور جیبی به عنوان یکی از دستگاه های دیجیتالی است که کاربرد آن را می توان در امور آموزش و پخش تصاویر ملاحظه نمود. ویدئو پروژکتور از جمله دستگاه های دیجیتالی است که جهت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ طراحی شده اند. قطعاً خیلی از مجموعه ها در تلاش برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی هستند چون حمل و جابجایی آنها برای افراد بسیار راحت است. بیشترین کاربرد ویدئو پروژکتور را می توان در مدارس، دانشگاه ها، کسب و کارهای سازمانی، فرهنگسراها، سالن های کنفرانس، مهد کودک ها، مساجد، حسینیه ها و ... ملاحظه نمود. البته خیلی از افراد با خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار برای محیط منزل، یک سینمای خانگی منحصر به فرد ایجاد نمایند. جهت بررسی بیشتر هر یک از مشخصات فنی دستگاه های پروژکتور می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید.

خرید ویدئو پروژکتور جیبی با سیستم عامل اندروید

انتخاب مدل ویدئو پروژکتور جیبی بر نحوۀ عملکرد دستگاه تأثیرگذار خواهد بود. همانطور که می دانید افرادی که به دنبال خرید پروژکتور برای محیط با متراژ کوچک می باشند، ویدئو پروژکتور با قیمت ارزان کاربردی تر خواهد بود. نکتۀ مهم و اساسی که هنگام خرید ویدئو پروژکتور می بایست در نظر بگیرید عبارتند از : ابعاد، وزن، نحوۀ اتصال، میزان وضوح تصویر، کنتراست، طول عمر لامپ و لنز دستگاه، نوع پورت های دیجیتالی ورودی و خروجی دستگاه، طول عمر باطری و ... می باشند.

بدون شک میزان کیفیت هر یک از این داده ها بر روی نتیجۀ کل تأثیرگذار می باشد. هم اکنون می توانید با مراجعه به مرکز فروش ویدئو پروژکتور نیزار کالا نگاهی اجمالی به هر یک از مشخصات فنی دستگاه های پروژکتور داشته باشید که در نهایت بتوانید موفق به خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت اتصال وای فای و پخش تصاویر با کیفیت و full HD گردید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()