زغال سکه ای یکی از انواع زغال رایج در بازار به شمار می رود که افراد می توانند از مزایای آن بهره گیرند. همچنان صنعت تولید زغال در سطح جهانی بازار خاص خود را حفظ نموده است چون امکان استفاده از چوب خشک در فضای شهری غیر ممکن می باشد. از این رو بیش از گذشته افراد جهت تهیۀ آتش برای برخی از طباخی ها نیازمند به خرید زغال می باشند. در عین حال تأمین زغال برای استعمال دخانیات برای برخی از افراد حائز اهمیت می باشد که می توانند اقدام به خرید زغال سکه ای نمایند چون از ابعاد کوچک و وزن سبک برخوردار هستند.

مرکز فروش ذغال سکه ای به صورت بسته بندی

سالار سوز جنوب یکی از مراکز تأمین و توزیع زغال های ایرانی و خارجی در تهران فعالیت دارد و توانسته اند به اقتضای نیاز بازار، زغال های با کیفیت عرضه نمایند. امروزه راه اندازی خط تولید زغال به افراد این امکان را می دهد که بتوانند زغال هایی با کیفیت تهیه نموده و نیاز خود را مرتفع سازند. فروش زغال سکه ای در بازار داخل طرفداران زیادی دارد چون بسیاری از افراد به دنبال تهیۀ ذغال های فشرده منجسم در ابعاد کوچک هستند.

در واقع این زغال ها به دلیل داشتن ابعاد کوچک، زودتر روشن شده و شعله ور می شود و حرارت یکدست و زیادی را تولید می کند. از ویژگی های بارز زغال های سکه ای می توان به عدم ایجاد دود و بوی نامطبوع و گاز سمی اشاره نمود. از این رو امکان روشن نمودن ذغال های سکه ای در محیط های بسته مثل قهوه خانه، کافه رستوران های سنتی و محیط خانه اشاره نمود. بسیاری از افراد به دنبال تهیۀ زغال های با کیفیت هستند که بتوانند در محیط های مختلف همراه خود داشته باشند و در مدت زمان کوتاهی روشن نمایند. جهت سفارش خرید ذغال های با کیفیت مانند خرید زغال چینی وارداتی می توانید به واسطۀ مجموعۀ سالار سوز جنوب اقدام نمائید و با قیمت ارزان زغال مورد نیاز خود را تهیه فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()