کمپانی کاترپیلار به عنوان شرکت صنایع سنگین آمریکایی از بهترین تولید کنندگان قطعات و تجهیزات سنگین و ماشین آلات کشاورزی می باشد. این کمپانی انواع موتورهای دیزلی و گازی ، لوکوموتیو، پمپ های هیدرولیک ، الکتروموتور ها و کامیون ها و... را به تولید می رساند و یکی از بهترین و بزرگترین سازنده ی ماشین آلات عمرانی و معدنی در جهان می باشد شرکت کاترپیلار در سال ۱۹۲۵ فعالیتش را آغاز کرد و سابقه ی بسیار طولانی در زمینه ی تولید قطعات لودر کاترپیلار دارد بنابراین قطعات لودر کاترپیلار در بهترین کیفیت به تولید رسیده و تمامی استاندارد ها در آن رعایت شده است. درکشور ما مرکز پارت یدک راهسازی، لوازم یدکی لودر کاترپیلار و سایر قطعات این برند را به فروش می ‌رساند و بنابراین با مراجعه به سایت پارت یدک راهسازی در جهت  خرید لوازم یدکی لودر کاترپیلار و قطعات مورد نیاز ماشین آلاتتان، اقدام نمایید.

فروش لوازم یدکی لودر کاترپیلار اصل

همانطور که می دانیم لوازم یدکی لودر کاترپیلار با کیفیت، طول عمر بالاتری هم دارند و همین موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد شد و شما به تعویض های مکرر قطعات نیازی نخواهید داشت. به این نکته دقت کنید که قطعات بی کیفیت با قیمت های بسیار کمتر در بازار عرضه می گردد و قیمت بسیار ارزان قطعات باید موجب شک در هر اصل بودن قطعات شود.

قطعات لودر کاترپیلار اصل تنها توسط مراکز باسابقه و ارائه می ‌شود که مجموعه ی پارت یدک راهسازی یکی از این مجموعه های فعال و تخصصی می باشد، این مرکز انواع قطعات در برند های معتبر جهان را تامین نموده و می توانید انواع قطعات مورد نیازتان را با بهترین قیمت خریداری کنید. به طور کلی شناخت قطعات اصلی و غیر اصل توسط افراد عادی ممکن است بسیار دشوار باشد و به همین جهت در صورت نداشتن اطلاعات در این زمینه می توانید از کارشناسان  فروش قطعات لودر کاترپیلار در مجموعه پارت یدک راهسازی کمک بگیرید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()