لیبل کاغذی  Paper Label

رایج ترین و متنوع‌ترین نوع لیبل که شامل انواع  لیبلِ مات ، گلاسه و نیمه گلاسه می باشد. لیبل های کاغذی در رنگ ها ، ابعاد ، طرح ها و تیراژ مختلف عرضه می شوند.  مورد مصرف این نوع لیبل، محل‌ها و مکان‌ های خشک و پاکیزه مانند صنعت پوشاک و نساجی و صنایع خشکبار بوده و معمولا بر روی بسته بندی کالا کاربرد دارد.

عمر مفید لیبل کاغذی کوتاه است و بنوعی ارزان ترین نوع لیبل محسوب می گردد.  فروش لیبل از طریق سایت انجام می گیرد.

لیبل شیشه ای یا بی رنگ و شفاف Transparent Label

این لیبل برای کالاهایی استفاده می شود که محتویات داخل آن باید قابل دیدن باشد و نوشته‌های روی آن از هردو طرف قابل خواندن است. لیبل شیشه ای معمولا روی ظروف شیشه ای ، شیشه‌های اتومبیل و برخی از کارت‌های ضمانتی استفاده می شود.

لیبل حرارتی   Thermal Label  

این نوع لیبل توسط حرارت مستقیم هد دستگاه لیبل پرینتر و بدون ریبون چاپ می‌ شود. به همین دلیل نوشته روی لیبل های حرارتی تا چند روز بیشتر باقی نمی مانند و عمر کوتاهی دارند. این نوع لیبل در آزمایشگاه های پزشکی و برچسب های حمل و نقل استفاده میشود. لیبل حرارتی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

لیبل اموال   Asset Label 

از این لیبل برای حفظ و رهگیری اموال و دارایی های شرکت استفاده میشود که جنس ضخیمی دارد و ساختار ان به گونه است که پس از چسباندن روی شی ، به راحتی کنده نمی شود و عمر طولانی دارد. این نوع لیبل برای سطوح روغنی و چرب مناسب نیست و نباید به مدت طولانی زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرد.

لیبل اموال در ادارات و شرکت ها بر روی اموال منقول و اسباب و وسایل نصب می گردد.

لیبل فلزی یا لیبل متال    Metal Label     

لیبل فلزی از ‌بهترین نوع لیبل‌ ها می باشد که چاپ  آن بیش‌تر با ریبون رزین انجام می‌ شود به همین دلیل دارای کیفیت چاپ بالا بوده و در برابر حرارت و انواع پاک‌ کننده‌ ها مقاوم می باشد. لیبل فلزی از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده است بنابراین ضد خش و دارای قدرت چسبندگی زیاد در سرما و گرما (از 40- تا220+ درجه) بوده و عمری طولانی دارد.

لیبل فلزی عمدتا کاربرد صنعتی دارد: مانند خودروها، لوازم خانگی و لوازم برقی

برچسب های متال عموما دارای رنگ نقره ای می باشند.

لیبل پشت متال    Back Metal Label      

این لیبل از یک لایه کاغذ و یک لایه فلز تشکیل شده است که قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد.

لیبل پشت متال در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم می باشد و برای پارچه و چرم ، تایرهای خودرو و سطوح روغنی کاربرد دارد.

لیبل وُید     Void Label   

لیبل وید یا لیبل گارانتی ، مقاومت زیادی در مقابل کشیدگی و گرمای تا 80 درجه سانتیگراد دارد. این نوع لیبل معمولا به دو نوع نقره‌ ای و شطرنجی تولید می‌ شود. خاصیت این نوع برچسب به گونه ای است که پس از جدا شدن، قسمتی از نوع شطرنجی روی سطحی که به آن چسبانده شده باقی می ماند و لیبل قابل استفاده‌ مجدد نمی‌ باشد. در مدل نقره‌ ای، با کندن آن از سطحی که به آن چسبانده شده کلمه‌ VOID روی محصول جا می ماند. لیبل وید عمدتا برای گارانتی محصولات استفاده می شود.

لیبل گچی Security Label     

لیبل گچی یا امنیتی مانند یک لایه نازک گچ روی محصول چسبیده می شود و دارای خاصیت چسبندگی بالا  می باشد که  در صورت تلاش برای کندن این لیبل، مانند گچ خُرد می‌ شود. به همین دلیل در موارد امنیتی و گارانتی کارایی دارد و به عنوان برچسب اموال نیز استفاده می شود.

لیبل پی وی سی  Pvc Label    

لیبل های پی وی سی جنس پلاستیکی داشته و برای چاپ روی انها از ریبون های وکس رزین ، رزین و سوپر رزین ( رشته های پلاستیکی ) استفاده می شود. به همین دلیل  تا ۸۰ درجه سانتیگراد حرارت را تحمل می کنند و در برابر کشیدگی و عوامل طبیعی از قبیل تابش آفتاب یا باد و باران مقاوم می‌باشد.

لیبل پی وی سی به دو صورت مات و براق تولید می شود و عمدتا در بخشهای لوازم خودرو و لوازم خانگی و داروسازی استفاده زیادی دارد.  فروش برچسب کاغذی توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

لیبل تایوک     Tywac Label 

از الیاف فشرده مصنوعی ‌و پارچه‌ فشرده ساخته می‌ شود و در برابر شعله ، پارگی و همچنین در برابر مواد لکه بر و شوینده‎ های قوی مقاوم است. لیبل تایوک دو نوع براق و مات دارد و در صنایع پوشاک، صنایع نساجی و کیف و کفش استفاده می شود مانند لیبل پشت یقه لباسها

رول پارچه ای     Fabric Roll 

این لیبل در صنایع پوشاک کاربرد گسترده‌ تری دارد و در آن از چسب استفاده نمی‌ شود و با ریبون روی آن چاپ می شود. 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()