انواع باسکول بر اساس کاربرد : فروشگاه دیجی اسکال

باسکول ها در گذشته به شکل مکانیکی تولید می شدند که به آنها قپان نیز می گویند، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی،  انواع باسکول دیجیتالی جایگزین مدلهای مکانیکی شده اند. برخی از اصناف که معمولا دارای محیطهای پر گردوغبار هستند مانند کارخانجات تولید گچ همچنان از باسکول مکانیکی استفاده می کنند.

تنوع در باسکول دیجیتال زیاد است که در حوزه های مختلفی کاربرد دارند. فروشگاه دیجی اسکال انواع این دستگاهها را در دسته بندی زیر عرضه می کند:

باسکول فروشگاهی با ظرفیت حداکثر ۵۰۰ کیلوگرم در فروشگاههای کوچک و بزرگ برای توزین کالاهای موجود کاربرد دارد و به شکل ثابت، متحرک و دیواری تولید می شود.

باسکول صنعتی نسبت به مدلهای فروشگاهی مقاوم‌تر بوده و ابعاد بزرگتری دارد. با ظرفیت بالای ۵۰۰ کیلوگرم تا چند تن در کارخانه ها و کارگاهها استفاده می شود. باسکول صنعتی نیز به شکل ثابت، دیواری و متحرک عرضه می گردد.

باسکول نفرکش یا باشگاهی برای وزن کردن افراد در باشگاه‌ها، داروخانه ها و مطب پزشکان به صورت علمک دار ساخته می شود. غالب این باسکول ها مجهز به قد سنج نیز هستند و مقدار BMI را نیز مشخص می کنند.

باسکول آویز ظاهر متفاوتی دارد، به این شکل که از سقف یا جرثقیل به شکل عمودی نصب می شود و دارای قلابی برای توزین می باشد. این باسکول از لحاظ دقت، ظرفیت و سرعت دقیقا مانند سایر باسکول عمل می کند و غالبا در انبارها، آهن فروشی ها، اسکله ها و مراکز گمرکی کاربرد دارد.

باسکول جاده ای برای وزن کردن بار ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد، به این صورت که ماشین سنگین روی این باسکول می رود و وزن بار مشخص می شود. باسکول جاده ای با ظرفیت های ۲۰ تنی، 50 تنی و ۶0 تنی ساخته می شود و بزرگترین باسکولها محسوب می گردد.فروش باسکول فروشگاهی توسط این شرکت معتبر انجام می گیرد. 

باسکول پالت به منظور جابجایی و توزین پالت ها و بارهای سنگین در انبارها و کارخانه ها مورد استفاه قرار می گیرد.

باسکول پزشکی برای توزین افراد بیمار در محیط های بیمارستانی طراحی می شود و تنوع بالایی دارد. باسکول قد و وزن، باسکول تخت بیمارستانی و باسکول معلولین یا ویلچری ساختاری کاملا متفارت با یکدیگر دارند.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()