کفش پرفکت استپس از جمله برندهای معروف ایرانی می باشد که طرفداران زیادی دارد چون از کیفیت بالایی برخوردار است. همانطور که می دانید پا به عنوان یکی از اعضای مهم بدن شناخته می شود که نقش تعیین کننده ای در سلامت بدن خواهد داشت. از این رو افراد باید در تلاش برای خرید کفش استاندارد باشند تا هنگام پیاده روی و انجام فعالیت های روزمره بتوانند حس راحتی داشته باشند. پرفکت استپس یکی از برندهای شناخته شده در ایران است که متناسب با نیاز افراد توانسته اند موفق به تولید کفش طبی پیاده روی، روزانه و اسپرت گردند. جهت   خرید پرفکت استپس می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی آرمیس مراجعه نمائید. این مجموعۀ تولیدی به صورت تخصصی و انحصاری در زمینۀ تولید و فروش پرفکت استپس در تهران فعالیت دارد و توانسته محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

فاکتورهای مهم خرید کفش پرفکت استپس

عوامل متعددی در انتخاب و خرید کفش پرفکت استپس وجود دارد که افراد با در نظر گرفتن آنها، هنگام پوشیدن کفش، حس راحتی و آرامش خاصی خواهند داشت. پرفکت استپس از اولین برندهای کفش طبی است که در ایران توانسته از محبوبیت بالایی برخوردار شود. پیش از خرید کفش پرفکت استپس، در نظر گرفتن سایز پا و رعایت اصول ارگونومی فیزیک پا موارد مهم و کلیدی محسوب می شود.

بررسی مقاومت کفش پرفکت استپس در مقابل عوامل آسیب زا همچون شرایط محیطی و ضربه از ضروریات اصلی محسوب می شود. داشتن ضخامت مناسب برای کفش پیاده روی مهم و اساسی است چون مانع از ورود ضربه به پای شخص می گردد. جهت تهیۀ کفش پرفکت استپس زنانه و مردانه می توانید با قیمت ارزان از طریق تولیدی کفش آرمیس اقدام نمائید. با بررسی هر یک از محصولات پرفکت استپس ، به سهولت می توانید کفش طبی پیاده روی مورد پسند خود را جهت انجام فعالیت های روزمره و ورزش سفارش دهید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۹-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()