توربو شارژ حاصل تکنولوژی روز دنیا در صنعت خودرو سازی محسوب می شود. امروزه اکثر خودروهای اسپرت و پیشرفته مجهز به سیستم موتور توربو شارژ هستند. به واسطۀ این قطعۀ مکانیکی بتوانند توان و بازدهی موتور را افزایش دهند، ضمن آنکه شرایط برای کاهش میزان مصرف سوخت و ایجاد آلایندگی هوا فراهم می گردد.به طور کلی با گسترش فناوری صنعت خودروسازی،  فروش توربو شارژ ارزان لازمۀ طراحی و ساخت خودروهایی با عملکرد و بازدهی بالا می باشد.

همانطور که می دانید باد زدن عامل مهم و اساسی برای تسریع فرآیند پخت کباب می شود. بنابراین مهندسین مکانیک به صورت هوشمندانه توانسته اند با طراحی موتور توربو شارژ، میزان قدرت و حجم موتور را در زمان افزایش سرعت اتومبیل، بیشتر و روان تر نمایند. در صورت عدم آگاهی کافی در حوزۀ خرید توربو شارژ برای اتومبیل خود، می توانید با مهندسین مکانیک فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مشورت نمائید. فروش توربو شارژ با ظرفیت و توان متفاوت در سطح بازار صورت می گیرد. 

فروش توربو شارژ با حجم موتور بالا

توربو شارژ از دو بخش مهم و اساسی از جمله کمپرسور و توربین تشکیل شده است که در قسمت خروجی اگزوز و ورودی هوای موتور قرار گرفته می شود. بدین وسیله بتوانند میزان حجم مصرفی هوای مورد نیاز موتور را هنگام افزایش سرعت اتومبیل، تأمین نمایند. هوای مازاد با سوخت ترکیب می شود و وارد موتور خودرو می گردد و در نهایت شرایط برای افزایش قدرت و توان اتومبیل مهیا می گردد. لازم به ذکر است که افزایش سرعت اتومبیل و ورود هوای بیشتر موجب افزایش دمای سیستم احتراق اتومبیل می گردد که این مسئله به موتور اتومبیل آسیب می رساند. بنابراین پس از نصب توربوشارژ، در مسیر جریان ورودی هوای موتور، یک سیستم خنک کننده نصب می گردد. به عنوان مرکز معتبر خرید توربو شارژ با فروش توربو شارژ با ظرفیت های متفاوت، فروشگاه توربو شارژ سیف الهی متناسب با بازدهی موتور اتومبیل شما، مناسب ترین سوپر توربو شارژ را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()