خودروی هایما s7  توسط گروه خودروسازی ایران خودور در داخل کشور مونتاژ می شود چون یکی از محصولات شرکت خودروسازی چینی ، کمپانی فاو به شمار می رود. این گروه خودروسازی به منظور جلب رضایت مشتریان توانسته اقدام به تولید و عرضۀ خودروهای هایما اس 5 و اس 7 در مدل های معمولی و توربو شارژ گردد. هدف از عرضۀ هایما با سیستم موتور توربو شارژ افزایش بازدهی اتومبیل در سرعت های بالا می باشد. پارامترهای متعددی بر روی نوسانات قیمت توربو شارژ هايما s7 تأثیرگذار می باشد. افرادی که در صدد برای تعویض و با تجهیز اتومبیل خود به موتور سوپر توربو شارژ می باشند، می توانند از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی، جدیدترین قیمت توربو شارژ هایما s7 را استعلام نمایند.

استعلام قیمت روز توربو شارژ هایما اس 7

به دلایل متعددی وجود دارد که افراد علاقه مند به تجهیز نمودن اتومبیل خود به سیستم موتور توربو شارژ می باشند، تا بدین وسیله بتوانند حجم موتور خودرو را ارتقاء ببخشند. در این صورت میزان مصرف سوخت و آلایندگی هوا کاهش پیدا می کند. ضمن آنکه توسط کمپانی خودروسازی هایما s7 با سیستم توربوشارژ تولید و عرضه می شود. در نتیجه ایجاد کوچکترین اختلال در عملکرد آن، نیاز به بررسی بیشتر دارد. در صورت لزوم نیاز به تعویض توربو شارژ باشد.برای اطلاع از لیست قیمت توربو شارژ هایما s7 با ظرفیت متفاوت می توانید با مرکز فروش توربو شارژ سیف الهی ارتباط برقرار نمائید.

از این رو افراد بیشتر تمایل به آگاهی از آخرین قیمت خرید توربو شارژ هایما s7 دارند تا متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، اقدامات لازم را در خصوص تعویض و خرید توربو شارژ مناسب انجام دهند. همانطور که می دانید نصب توربو شارژ به اتومبیل، باعث افزایش ورودی هوا به داخل موتور می گردد و این مسئله به نوعی افزایش سرعت اتومبیل را با بازدهی بالا امکان پذیر می سازد و فرد رانندگی متفاوت و لذت بخشی را تجربه می کند.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()