توربو شارژ از جمله قطعات مکانیکی است که در راستای افزایش قدرت موتور اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. توربو شارژ نوعی موتور مکانیکی است که در قسمت خروجی دود خودرو و ورودی هوا درون اتومبیل نصب می شود و شرایط برای افزایش قدرت و حجم موتور اتومبیل فراهم می گردد. در نتیجه باعث بهینه سازی مصرف سوخت خودرو در سرعت های بالا می شود. خرید توربو شارژ و تجهیز نمودن اتومبیل به این قطعه نیاز به افراد متخصص دارد و اینکه چه نوع قطعه ای با چه میزان حجم موتور برای اتومبیل باید انتخاب گردد نیاز به تجربه دارد. جهت راهنمایی و سفارش توربو شارژ مناسب می توانید با فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل فرمائید و از تخصص و تجربیات چندین سالۀ این مجموعه بهره مند گردید.

خرید توربو شارژ جهت کاهش مصرف سوخت

توربین و کمپرسور از بخش های اصلی توربو شارژ به شمار می روند و هر کدام از آنها به افزایش بازدهی و توان موتور کمک می کند. توربین به قسمت اگزوز اتومبیل و کمپرسور نیز به ورودی هوای موتور متصل می گردد. جریان هوای خروجی موتور باعث چرخش پروانه های توربین و کمپرسور می شود. به طور کلی گردش کمپرسور باعث افزایش ورود هوا به داخل موتور می گردد. فروش توربو شارژ از طریق سایت انجام می گیرد. 

افزایش هوای ورودی و سوخت خودرو مخلوط شده و شرایط برای افزایش کارایی موتور فراهم می شود. با توجه به افزایش میزان هوای خروجی در قسمت اگزوز، جهت کنترل و کاهش دمای آن از سیستم خنک کننده به نام اینترکولر بهره گرفته می شود تا بدین وسیله بتوانند از آسیب دیدگی به سامانۀ احتراق زود هنگام در سیلندر موتور جلوگیری نمایند. از دیگر مزایای مهم نصب توربو شارژ می توان به کاهش آلایندگی خودرو اشاره نمود. جهت خرید و نصب توربو شارژ با حجم موتور بالا می توانید به فروشگاه توربو شارژ سیف الهی مراجعه نموده و از خدمات این مجموعۀ معتبر بهره گیرید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()