امروزه راه اندازی خط تولیدی کفش نیاز به برنامه ریزی بیشتری نسبت به گذشته دارد چون تنوع محصولات کفش اسپرت بسیار بوده و در مقایسه با گذشته سطح رقابت میان رقبای تجاری دشوار می باشد. احداث تولیدی کفش نیازمند به تهیۀ ابزارآلات مناسب دارد و اینکه فرد سرمایۀ اولیه را برای این نوع کسب و کار به میزان کافی جمع آوری نماید. اگر علاقه مند به راه اندازی خطوط تولیدی کفش مردانه و زنانه می باشید، توصیه می کنیم با افراد خبره در این حرفه مشورت نمائید و سطح اطلاعات خود را در این حوزه افزایش دهید. چرا که نکات مهم و متعددی در این زمینه نهفته می باشد و افراد مجرب و متعهد می توانند با کسب اطلاعات جامع در این عرصه به موفقیت های فراوان دست یابند. در همین راستا  تولیدی کفش آرمیس با اتکاء به دانش روز دنیا و همچنین کادر مجرب، توانسته خطوط تولیدی کفش طبی پیاده روی، اسپرت و رسمی را احداث نماید.

تجهیزات اولیه برای راه اندازی تولیدی کفش

بدین وسیله افراد به سهولت می توانند از امکانات پیش روی خود جهت سرمایه گذاری در بخش تولیدی کفش زنانه و مردانه بهره مند گردند. اگر به دنبال کسب اطلاعات مکفی در این حوزه می باشید، پیشنهاد می کنیم اطلاعات جامعی در این حوزه کسب نمائید و استفاده از ابزارآلات مناسب همچون چرخ، دستگاه برش، دستگاه تزریق مستقیم پلاستیک و مساحت مناسب برای قراردهی دستگاه و تجهیزات اولیه یک اساس محسوب می شود.   خرید پرفکت استپس را از سایت آرمیس انجام دهید.

احداث تولیدی کفش در هر کشوری یک نیاز محسوب می شود چون مانع از خارج شدن سرمایه از داخل کشور می شود. با توجه به اینکه روز بروز بر تکنولوژی تولید کفش افزوده می گردد، احداث خط تولیدی کفش نیاز به تحقیقات و بررسی بیشتری دارد و با هدف گذاری دقیق و کاملاً اصولی می توانید در این امر به موفقیت های فراوان دست یابید. تولیدی کفش آرمیس چندین سال است که در این عرصه گام نهاده و دارای تجربیات فراوانی می باشد.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۹-۰۲۱     09120620474 موبایل و واتساپ

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()