استرچ پالت بند یکی از انواع نایلون های پرکاربرد در صنعت بسته بندی می باشد و این نایلون در صنعت بسته‌بندی نقش مهمی را ایفا می کند. نایلون استرچ پالت بند یک نایلون چسبنده و کشسان بوده که برای بسته بندی انواع کالا ها از آن استفاده می‌شود. فروش استرچ پالت بند ارزان برای صنایع مختلف از قبیل صنایع مواد غذایی ،صنایع دارویی، بسته بندی مبلمان، صنایع تولید کارتن و باکس های بسته بندی و غیره انجام می‌گیرد و با ایجاد پوشش محافظ به دور کالا ها از محصولات محافظت می‌شود و این نایلون در برابر ضربه و آلودگی‌ ها و رطوبت بسیار مناسبی می باشد.

 برای انواع کالا های حساس از نایلون حبابدار دو لایه، سه لایه و غیره استفاده می شود زیرا این نایلون ها با داشتن لایه های اضافی می توانند محافظت بیشتری را به عمل آورند و از آسیب دیدگی کالا ها جلوگیری کند. 

فروش انواع استرچ پالت بند

از نظر ابعاد و ضخامت انجام گرفته و این نایلون ها از نظر کاربرد در انواع نایلون استرچ پالت بند دستی، نایلون استرچ پاور ،نایلون استرچ سوپرپاور، نایلون استرچ علوفه و غیره می باشد. قیمت فروش استرچ پالت بند بسیار مناسب بوده و به جهت قیمت مقرون به صرفه این نایلون ها برای انواع بسته بندی ها می توان از آن بهره برد. نایلون استرچ پالت بند به طور معمول در نوع مات و شفاف به تولید می‌رسد اما در صورت نیاز و سفارش مشتری این نایلون ها در انواع رنگی نیز توسط مراکز تولید کننده به تولید می‌رسد.

باران پلاست یکی از مراکز فروش عمده نایلون حبابدار و استرچ پالت بند در کشورمان است که این مجموعه بزرگ ، فروش گسترده ی انواع نایلون استرچ پالت بند با در نظر گرفتن قیمت های بسیار مناسب انجام داده و مرکز مطمئن برای خریدهای شماست.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()