به طور کلی لوازم یدکی لیفتراک در مدل های مختلف به نحوی ساخته شده اند که عملکرد و بهره وری لازم را برای انجام فعالیت تعریف شده را داشته باشند. لیفتراک متشکل از دو شاخه در قسمت جلویی کابین راننده می باشد که امکان حمل و جابجایی کالاهای سبک و سنگین را فراهم می سازد. با استفاده از لیفتراک دیگر نیاز به تأمین نیروی انسانی زیادی نیست و به راحتی می توان اقلام را درون قفسه های بزرگ در راستای عمودی جابجا نمود. قطعات لیفتراک به نحوی طراحی شده است که می تواند متناسب با وزن تعریف شده، جهت امور حمل و نقل از آنها استفاده نمود. برای خرید لوازم یدکی لیفتراک با برندهای مختلف می توانید از طریق واحد فروش پارت یدک راهسازی، هر کدام از قطعات مورد نیاز خود را از نظر قیمت و یا موجود بودن استعلام نموده و سپس به صورت حضوری و یا اینترنتی برای خرید آنها اقدام نمائید.

معرفی اجزا و قطعات اصلی لیفتراک

انتخاب نوع برای خرید قطعات لیفتراک تأثیر مستقیم بر بهره وری ماشین خواهد داشت. از این رو همواره توصیه می شود، لوازم یدکی اورجینال را تأمین نمائید و به هیچ عنوان قطعات تقلبی را جایگزین لوازم یدکی فابریک لیفتراک و هر ماشین سنگین دیگری نکنید چون می تواند صدمات بیشتری به اجزای دیگر ماشین وارد کند.

تیر، سیلندر، سیلندر تیر، واگن، چنگال، بارگیری، وزنه تعادل، سیستم برق رسانی بالابر، جک بالابر، لاستیک، موتور، قطعات هیدرولیک، شاسی بدنه و ... برخی از انواع قطعات اصلی لیفتراک به شمار می روند. بنابراین هر اتفاق کوچکی که برای هر کدام از آنها اتفاق بیافتد می تواند راندمان کاری راننده را کاهش دهد. نیاز به بررسی دقیق برای تعمیر و یا خرید لوازم یدکی لیفتراک خواهید داشت، تا مجدداً بتوانید عملکرد ماشین را به حالت اولیۀ خود بازگردانید.

برای راهنمایی بیشتر و تأمین مطمئن لوازم یدکی لیفتراک اورجینال می توانید از خدمات پارت یدک راهسازی بهره مند گردید.

 

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()