قیمت سمپلر بر اساس عوامل متعددی مشخص می گردد و به همین دلیل شاهد فروش انواع سمپلر با قیمت های متفاوت در سطح بازار می باشیم.

به دلیل اهمیت کاربردی که سمپلر در اجرای آزمایشات مختلف دارد، مشخصات فنی باید ملاک انتخاب میکروپیپت ها قرار گرفته شود. به نوعی سمپلر ارزان را ملاک انتخاب خود قرار ندهید. لیست قیمت سمپلر دراگون متفاوت از قیمت سمپلرهای ترمو لب و دیگر برندهای رایج در بازار می باشد.

جهت اطلاع از قیمت انواع سمپلر می توانید با کارشناسان فروش شرکت علمینوگستر تماس حاصل فرمائید. این کمپانی به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین و عرضۀ تجهیزات آزمایشگاهی از جمله انواع سمپلر، شیشه آلات، ظروف پلاستیکی و غیره فعالیت می نماید و همواره پاسخگوی سفارشات شما عزیزان در سراسر کشور می باشند.

قیمت سمپلر دراگون

قیمت سمپلر متغیر دراگون متفاوت از قیمت سمپلر ثابت دراگون است. در عین حال بر اساس حجم اندازه گیری، قیمت هر کدام از سمپلرها متفاوت از یکدیگر عرضه می شوند.

همانطور که می دانید برخی از شرکت های آلمانی، چینی، فنلاند و ... در حوزۀ ساخت سمپلر فعالیت دارند و توانسته اند متناسب با نیاز محیط های آزمایشگاهی، انواع سمپلر تک کاناله و چند کاناله را با حجم های اندازه گیری متغیر تولید نموده و در دسترس پرسنل آزمایشگاه قرار دهند.

قیمت سمپلر تک کاناله معمولاً ارزان تر از قیمت سمپلر چند کاناله می باشد که با افزایش تعداد کانال ها، ممکن است قیمت سمپلر افزایش می یابد. اگر قصد خرید سمپلر برای محیط آزمایشگاه را دارید، توصیه می کنیم، مشخصات فنی محصولات را به طور دقیق مطالعه نمائید. سپس سمپلر اصل و با دقت اندازه گیری بالا را با قیمت متعارف خریداری کنید.

جهت استعلام قیمت خرید سمپلر خارجی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر اقدام نمائید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()