شرکت خودروسازی ولوو در کشور سوئد تأسیس شده است. کمپانی ولوو توانسته اند خودروهای متعددی را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. افرادی که دارای اتومبیل ولوو XC90 هستند، جهت آسودگی خاطر خود، سفارش خدمات ساخت سوئیچ ولوو XC90 را به مراکز تخصصی کلیدسازی خودروهای خارجی بدهند. در صورت مفقود شدن سوئیچ و ریموت توجه داشته باشید که از خدمات مراکز معتبر جهت ساخت ریموت ولوو XC90 بهره مند گردید که بدین وسیله بتوانید احتمال سرقت کردن خودروی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

مجموعۀ تهران کار کی به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیرات و ساخت ریموت و سوئیچ ولوو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند و همواره پاسخگوی سفارشات مشتریان در سراسر کشور می باشند.

سفارش اینترنتی ساخت ریموت ولوو XC90

با توجه به اینکه برخی از افراد مالک خودروی ولوو XC90 هستند و در شهرستان ها تردد دارند، دسترسی به نمایندگی های خودروی ولوو بسیار دشوار است. در همین راستا مرکز تخصصی تهران کار کی توانسته است شرایط لازم را جهت ارائه خدمات ساخت سوئیچ ولوو XC90 را به صورت اینترنتی به دارندگان این مدل اتومبیل قرار داده است.

رانندگان می توانند با ارسال کیلس اورجینال سوئیچ و ریموت، درخواست ساخت ریموت ولوو XC90 را داشته باشند. چنین مراکزی به دلیل در اختیار داشتن ابزارآلات پیشرفته و مخصوص، قادر به باز نمودن درب خودروی ولوو هستند، بدون آنکه صدمه ای به قفل درب وارد گردد.

تعویض باتری سوئیچ و ریموت ولوو XC90 در کنار کپی و کددهی ریموت از دیگر خدماتی هستند که توسط مراکز تخصصی ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای لوکس خارجی به مشتریان ارائه داده می شود. چنین مجموعه هایی مجهز به دستگاه های کاملاً پیشرفته هستند و به سهولت می توانند، کلیه خدمات ساخت ریموت ولوو XC90 را بدون احتمال هر گونه فعالیت های سوء استفاده به مشتریان ارائه دهند.

توسط تهران کار کی، عمدتاً پروسۀ ساخت ریموت اورجینال ولوو XC90 و یا ساخت سوئیچ ولوو XC90 در مدت زمان کوتاه و حداقل 20 دقیقه انجام می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()