در حال حاضر می توانید جهت دریافت خدمات ساخت سوئیچ پورشه ، و همچنین ساخت ریموت پوشه از خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی استفاده نمائید. پورشه از دیگر خودروهای برند لاکچری است و خط تولید خودروهای پورشه در کشور آلمان تأسیس شده است. به دلیل تحریم هایی که در داخل کشور وجود دارد، نمایندگی رسمی برای شرکت پورشه وجود ندارد.

از این رو جهت اجرای سفارشات ساخت سوئیچ پورشه و یا ساخت ریموت پورشه تنها می توانید از طریق برخی از مراکز تخصصی که قادر به ارائه خدمات کلیدسازی خودروهای لوکس هستند، استفاده نمائید. چنین مجموعه هایی با تأمین دستگاه های کاملاً پیشرفته و تخصصی، قادر به ساخت ریموت خودروهای پورشه می باشند.

ارائه خدمات ساخت سوئیچ و ریموت پورشه کاین و باکستر

شرکت خودروسازی پورشه توانسته است، خودروهای پورشه کاین، ماکان، باکستر، کررا 911 و ... را تولید نموده و به بازار عرضه نمایند. افرادی که مجهز به پورشه کاین در داخل ایران هستند، می توانند از طریق مجموعۀ تهران کار کی، ساخت سوئیچ پورشه را سفارش دهند. علاوه بر آنکه این مجموعه با در اختیار دشاتن دستگاه های پیشرفته و تما اتومات قادر به ساخت ریموت پورشه باکستر نیز می باشند.

تهران کار کی با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته، اقدام به ثبت کیلس اختصاصی نمایند و بدین وسیله بتوانند ساخت ریموت جدید پورشه را انجام دهند.

فرد با در اختیار داشتن ریموت جدید، دیگر نیاز نیست نگران ریموت و سوئیچ گم شده باشند. توسط مرکز تخصصی تهران کار کی، علاوه بر انجام ساخت سوئیچ پورشه ، ساخت ریموت پورشه باکستر، ساخت سوئیچ بی ام و و دیگر ماشین آلات لوکس، قادر به ارائه خدمات تعمیرات ریموت و سوئیچ خودروهای پورشه، تعویض باتری و قاب ریموت و سوئیچ های پورشه و باز نمودن درب اتومبیل های پورشه بدون آسیب به قفل دری می باشند.

جهت استعلام قیمت ارائه خدمات ساخت ریموت پورشه می توانید با تکنسین های تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()