ساخت سوئیچ بنز نیاز به استفاده از دستگاه های پیشرفته دارد. همانطور که می دانید خودروهای بنز محصول کشور آلمان است و از دسته خودروهای وارداتی محسوب می شود و دریافت خدمات از سوی نمایندگی های خودروی بنز در داخل ایران بسیار دشوار است. از این رو دارندگان خودروهای لوکس وارداتی همچون بنز و بی ام و می توانند در صورت گم شدن ریموت و سوئیچ خودرو از خدمات مراکز تخصصی خدمات ساخت سوئیچ بنز که قادر به ساخت ریموت بنز نیز می باشند، بهره مند گردید. با توجه به اینکه فناوری کددهی و ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای بنز بسیار پیشرفته می باشد، جهت پراگرام دهی جدید و ساخت سوئیچ جدید بنز باید عملیات حذف کددهی قدیمی به درستی انجام گیرد و سپس با خام نمود ریموت ها و کددهی جدید به آنها صورت گیرد.

نکات متعددی در خصوص ساخت سوئیچ بنز وجود دارد. مرکز تخصصی تهران کار کی به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری در حوزۀ ساخت انواع ریموت بنز، بی ام و، پورشه، کیا، هیوندا و ... فعالیت می کنند. با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته قادر به حذف کدهای سوئیچ و ریموت های گم شده می باشند. علاوه بر آنکه خدمات تعمیرات و بازگشایی درب خودروهای لوکس را با استفاده از ابزارآلات مخصوص انجام می دهند.

ساخت سوئیچ و ریموت یدک خودروهای بنز

با توجه به اینکه دسترسی به نمایندگی های بنز برای دارندگان خودروهای لوکس در سراسر کشور بسیار دشوار است. از این رو خدماتی که مراکز تخصصی ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای لوکس ارائه می دهند راحت تر می باشد ولی باید نسبت به معتمد بودن آنها ضرورت دارد.

جهت دریافت خدمات ساخت ریموت بنز می توانید با تکنسین های مجرب مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 235
نمایش همه
علاقه مندی ها ()