نگهداری از ترازو

از جمله موارد بسیار مهمی که در خصوص خرید ترازوی خانگی مطرح است، نحوه نگهداری آن‌ها است. ترازوها به‌طور کلی جز وسایلی هستند که در صورت استفاده صحیح، عمر بسیار طولانی خواهند داشت. درنتیجه برای نگهداری این وسیله باید به نکات مهم و اساسی توجه کرد. مهم‌ترین نکات برای نگهداری این نوع ترازو عبارت است از:

  • دور از تابش مستقیم خورشید و ریختن مایعات بر روی آن نگهداری کنید
  • همیشه در صورت عدم استفاده، آن را خاموش کنید.
  • درصورتی‌که به مدت بسیار طولانی از آن استفاده نمی‌کنید، بهتر است باتری آن را از ترازو جدا کنید.
  • با توجه به میزان وزنی که ترازو می‌تواند تحمل کند از آن استفاده کنید. در غیر این صورت آسیب جدی به ترازو وارد می‌شود. عموماً میزان وزن متحمل روی ترازو یا جعبه‌اش درج شده است.
  • اگر ترازوی شما علاوه بر وزن موارد دیگری هم نشان می‌دهد، مراقب ضربه مستقیم به آن باشید؛ زیرا وجود ضربه در چنین ترازوهایی سبب از دست رفتن مقیاس آن می‌شود.

این روزها، با پیشرفت علم و تکنولوژی ترازوهای خانگی چیزی بیشتر از وزن را نشان می‌دهند. اطلاعات وسیعی مانند درصد چربی بدن، توده عضلانی و دیگر موارد. درحالی‌که همه ترازوها شامل اصول اولیه هستند، برخی از آن‎‌ها شامل اندازه‌گیری‌های دیجیتالی هستند که به شما نگاه عمیق‌تری از ترکیب فیزیکی بدنتان می‌دهد.

در این مقاله به بررسی جامع ترازوی خانگی می‌پردازیم. شما می‌توانید در فروشگاه تجهیزات جدیدترین ترازوهای موجود در بازار را خریداری کنید.

کلام آخر

برای خرید ترازو باید از قبل مشخص کنید که به چه چیزی نیاز دارید. برخی از ترازوها علاوه بر وزن، موارد دیگری مانند شاخص‌های توده بدنی را نیز اندازه‌گیری می‌کنند.

همچنین پس از  خرید ترازو ، نحوه استفاده و نکاتی که برای نگهداری ترازو باید به آن توجه کرد، اهمیت بسیار دارد. درصورتی‌که بتوانید علاوه بر استفاده صحیح از ترازو، نکات مربوط به نگهداری را هم رعایت کنید، بدون شک ترازوی شما عمر طولانی خواهد داشت. فروشگاه تجهیزات نیازهای شما را برای خرید انواع ترازوها برطرف می‌کند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()