فروشگاه تجهیزات؛ مرکز فروش انواع اره استخوان بر دستی:

یکی از وسیله هایی که برای برش استخوان و انواع گوشت ها مانند گوشت ماهی و گوشت طیور و دام از آن استفاده می شود و بسیار پرکاربرد می باشد اره استخوان بر دستی است.

اره استخوان بر توانایی یک برش دقیق و قدرتمند را دارا می باشد، ایمنی در استفاده از این اره بسیار بالا است. از امتیازات استفاده از این اره میتوان به سرعت کار و برشهای یکدست اشاره کرد، بنابراین به راحتی می‌توان برش انواع استخوان های مرغ، گوشت، ماهی و غیره را با اندازه های مشخص و یکدست انجام داد و به مشتریان ارائه کرد. خرید اره استخوان بر را از سایت انجام دهید.

همانطور که مستحضر هستید این دستگاه دارای مدل های مختلفی می باشد در واقع برندهای مختلف این اره امروزه در سطح بازار زیاد می باشند. این اره ها در سایزهای مختلفی تولید می شوند و امکان دارد تفاوت هایی در عملکرد آنها وجود داشته باشد و همین تفاوت در عملکرد باعث میشود کاربری گوناگونی داشته باشد. به طور کلی می توان گفت در تمامی مراکز پروتئینی می توان از اره استخوان بر دستی استفاده کرد.

مرکز فروش اره استخوان بر دستی:

تنها مسئله مهم پیدا کردن مراکز معتبر برای خرید اره استخوان بر دستی می باشد، این مسئله مطمئناً در پارامترهای مانند:

قیمت‌ مناسب

جنس اره

خدمات پس از فروش

و گارانتی میتواند موثر باشد.

یک نکته حائز اهمیت در خصوص استفاده از اره استخوان بر دستی این است که این اره نسبت به نوع اتوماتیک خود خطرات بیشتری دارد، زیرا اعمال و دخالت نیروی انسانی در آن بسیار بیشتر از اره استخوان بر اتوماتیک می باشد. البته تجهیزات کاملی برای استفاده از اره استخوان بر دستی وجود دارد که باعث می شود کاربر در حین کار از ایمنی کامل به برخوردار باشد. تجهیزاتی که برای کار با این وسیله لازم می باشد عبارت است از:

لباس مخصوص

عینک مخصوص

دستکش مخصوص و غیره.

فروشگاه تجهیزات عرضه کننده مدل های مختلف اره استخوان بر دستی می باشد، شما می توانید از فروشگاه تجهیزات ضمانتنامه در خصوص  خرید اره استخوان بر دستی دریافت کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()