انتخاب نوع آثار هنری که برای تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تأثیر مستقیم بر روی روحیات اشخاص خواهد داشت. افراد جهت خرید تابلو باید تنها زیبایی طرح را ملاک انتخاب خود قرار ندهند چون عوامل متعددی وجود دارد که جهت حفظ تناسب طرح تابلو با طراحی دکوراسیون باید رعایت گردد. خوشبختانه تنوع سبک طراحی تابلو نسبت به گذشته افزایش یافته است و امکان خرید تابلو در نوع سه بعدی، تابلو مدرن چند تکه ای، تابلو در ابعاد گِرد و دیگر اشکال هندسی برای خریداران فراهم می باشد.

مجموعۀ دکور آفیس به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی از جمله تابلو ، کاغذ دیواری، پوستر، انواع کفپوش و ... فعالیت می کند.

خرید تابلو مدرن چند تکه ای

امروزه به راحتی می توان در طرح های متنوع، انواع تابلو در سبک های مختلف را تهیه نموده و جهت تزئین دکوراسیون منزل، محیط اداری و غیره استفاده کرد.

سبک طراحی تابلوهای مدرن تغییرات قابل توجهی نموده است. به عبارتی تابلوها به صورت چند تکه ای و با یک طرح منسجم و مرتبط نقاشی و چاپ می شود و می توان با ارتفاع از یکدیگر بر روی دیوار نصب نمود و زیبایی منحصربفردی در نمای دکوراسیون بوجود آورد. خرید تابلو طرح برجسته در نوع مدرن طرفداران زیادی دارد چون سبک طراحی دکوراسیون داخلی در سال های اخیر به سمت و سوی طراحی مدرن و امروزی گرایش دارد. بدین ترتیب متناسب با توان مالی می توانید جهت تزئین نمای دکوراسیون از زیبایی طرح های متنوع این سبک از تابلوهای مجلل استفاده نمائید.

قیمت تابلو به جنس، ابعاد و نوع متریال به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد. از این رو متناسب با موقعیت های مختلف می توانید از آن استفاده نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()