قالب سازی شیشه و بلور نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص دارد و اینکه افراد دانش کافی نسبت به اجرای اصولی طراحی و ساخت قالب داشته باشند. امروزه برخی از مراکز به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات قالب سازی شیشه و بلور و قالب سازی صنعتی فعالیت می کنند که در نتیجۀ آن توانسته اند شرایط مناسبی برای مجموعه های تولیدی جهت ساخت محصولات جدید فراهم سازند. تعددی دستگاه و ابزارآلاتی که جهت امور ساخت قالب شیشه و کریستال مورد استفاده قرار گرفته می شوند، افزایش یافته است که موجب بهبود کیفیت محصولات و تنوع محصولات در سطح بازار گردد.

گروه صنعتی پارس بلور از جمله مجموعه های خوشنام در عرصۀ طراحی و قالب سازی شیشه و بلور و صنعتی در تهران می باشد. این مجموعه بر اساس تکنولوژی روز دنیا اقدام به تهیۀ ابزارآلات پیشرفته از جمله ماشین های CNC، دستگاه های اپتیک، پرینترهای سه بعدی و ... نموده اند که با استفاده از آنها قادر به ساخت قالب با طرح های کاملاً پیچیده هستند.

انواع قالب سازی شیشه و بلور

توسط مجموعۀ پارس بلور، قالب سازی شیشه و بلور به روش های مختلف صورت می گیرد. در این صورت کارخانجات متناسب با سیستم هایی که جهت تولید شیشه استفاده می نمایند، می توانند مناسب ترین قالب سازی را سفارش دهند.

قالب سازی پرس فشاری شیشه و بلور، قالب سازی پرس بادی و قالب سازی فوتی از جمله انواع قالب سازی شیشه و بلور به شمار می روند. در این صورت کارخانجات تولید کنندۀ شیشه و بلور می توانند متناسب با شرایط مالی و همچنین شرایط محیطی مناسب ترین نوع قالب را برای مجموعۀ خود سفارش دهند. به واسطۀ آن بتوانند محصولات جدیدی تولید نموده و به بازار عرضه نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

جهت سفارش  قالب سازی شیشه و بلور می توانید از تخصص گروه پارس بلور بهره مند گردید که مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های طراحی و ساخت قالب به شیوه های جدید می باشند.

 پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()