در بسیاری از مواقع برای وزن کشی مواد یا وسایل بزرگ ترازو جواب نمی دهد. از طرفی نیز شما نمی توانید آن وسیله یا مواد را به صورت خورد خرد وزن کشی کنید و باید حتما یکجا صورت بگیرد. در این مواقع شما نیاز به یک ترازوی بسیار بزرگ خواهید داشت.

اگر دارای کارخانه یا فروشگاه هستید قطعا با این ترازو های بزرگ و به اصطلاح انواع باسکول آشنایی خواهید داشت. در فروشگاه ها و کارخانه ها برای وزن کشی مواد بزرگ یا حجیم از باسکول استفاده می کنند که در اندازه های متفاوتی یافت می شود.

باسکول ها نوعی از ترازو هستن که خود به تنهایی انواع مختلفی دارند. یکی از پرکاربرد ترین آن ها باسکول استیل است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد. بنابراین همراه ما باشید و از مطالب موجود استفاده کنید.

باسکول استیل چیست؟

همانطور که گفته شد باسکول همان ترازو است که برای اندازه گیری وسایل بزرگ و حجیم استفاده می شود. این ترازو های بزرگ دارای صفحه ای پهن هستند که روی زمین قرار می گیرد و وسایل یا مواد را روی آن می گذارند.

یک میله بلند آهنی به قسمت صفحه بزرگ باسکول نصب شده است و روی آن یک صفحه دیجیتالی قرار می گیرد که وزن وسایل را به نمایش می گذارد. حال باسکول ها می تواند از جنس استیل، آهنی وغیره باشد که پر طرفدار ترین آن استیل خواهد بود.

باسکول های استیل به دلیل اینکه زنگ نمی زنند در هر شرایط و آب و هوایی قابل استفاده خواهند بود. از طرفی دیگر کمی در زیبایی ترازو نیز تاثیر دارد و در برابر ضربه نیز مقاوم خواهد بود.

قابلیت اتصال به چاپگر جانبی

همانطور که می دانید کارایی این باسکول ها برای فروشگاه یا کارخانه نیاز به یک چاپگر جانبی   دارد که وزن وسایل را همزمان چاپ کند. این مسئله از بروز مشکل و ایجاد بی نظمی جلوگیری می کند. زیرا وزن وسایل به طور خودکار توسط چاپگر ها نوشته خواهد شد و در صورت فراموشی ثبت وزن هنگام وزن کشی دیگر مشکلی به وجود نخواهد آمد.

از طرفی دیگر به دلیل ثبت خودکار سرعت وزن کشی بیشتر نیز خواهد شد. در خرید باسکول ثابت به قیمت آن توجه داشته باشید.

سخن آخر

برای تهیه باسکول استیل به فروشگاه اینترنتی تجهیزات مراجعه کنید و محصولات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت موجود در بازار به صورت اینترنتی و بدون زحمت خریداری نمایید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()