لودسل فشاری یکی از پرفروش ترین انواع لودسل است که شامل زیرمجموعه های مختلف می باشد. از آن می توان در ساخت تجهیزات توزین در صنایع مختلف استفاده نمود. اگر آشنایی با انواع لودسل فشاری ندارید، می توانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. لودسل فشاری از دسته بندی قطعات لودسل می باشد که همانند حسگر عمل می کند و جهت اندازه گیری نیرو و وزن به کار گرفته می شوند. فروش لودسل فشاری با ظرفیت های مختلف صورت می گیرد، تا بدین وسیله بتوان متناسب با سیستم های مختلف توزین، از مناسب ترین نوع لودسل استفاده نمود.  

فروشگاه توزین صدر یکی دیگر از بزرگ ترین فروشندگان قطعات لودسل و دستگاه های توزین فعالیت مجموعۀ خود را تأسیس نموده است. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارند، توانسته اند محصولات خود را با برندهای معتبر تأمین نموده و در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار دهند.

خرید انواع لودسل فشاری و انواع آن

اگر جهت خرید لودسل فشاری به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات توزین مراجعه نموده باشید، امکان خرید لودسل فشاری بشکه ای، لودسل فشاری مینیاتوری و لودسل فشاری تک نقطه با ظرفیت های مختلف برای ساخت دستگاه و سیستم های توزین متفاوت مهیا می باشد.

نحوۀ عملکرد لودسل فشاری تک نقطه به صورت نقطه نقطه می باشد و به صورت تک استفاده می شود. لودسل فشاری مینیاتوری در مکان هایی که محدودیت فضا وجود دارد و یا اینکه نیاز به ظرافت کاری دارد، می توان از این نوع لودسل فشاری استفاده نمود.

این در حالی است که از لودسل فشاری بشکه ای در ساخت سیستم های توزین مخازن، دستگاه های توزین سنگین، باسکول های جاده ای و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

عمدتاً قطعات لودسل در ظرفیت های مختلف و از جنس استیل گرید 316 ساخته می شوند که خاصیت ضد زنگ دارند. بیشترین کاربرد لودسل های فشاری را می توان در سیستم های توزین سیلو و مخازن مشاهده نمود.

جهت راهنمایی بیشتر در خصوص انتخاب و خرید لودسل مناسب مانند  خرید لودسل کششی و... می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی توزین صدر مشورت نمائید.

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()