لودسل یکی از دستگاه های مهم و پرکاربرد است که می توان در ساخت دستگاه های توزین همچون ترازو و باسکول از آنها استفاده نمود. فروش لودسل در مدل های مختلف صورت می گیرد. لودسل از جمله قطعات سنسوری الکترونیکی است و در راستای اندازه گیری نیرو و وزن اجسام به کار برده می شوند. جهت ساخت انواع دستگاه باسکول صنعتی، ترازوهای دیجیتالی، انواع سیستم توزین صنعتی از قطعات لودسل استفاده می شود چون همانطور که گفته شد، نوعی حسگر الکترونیکی است که میزان وزن و نیروی وارده را می توان به راحتی اندازه گیری نمود.

فروشگاه توزین صدر متشکل از کادر فروش مجرب است که به راحتی می توانند انواع لودسل و دستگاه های توزین همانند ترازو و باسکول را در مدل های مختلف به فروش برساند.

فروش انواع لودسل

فروش لودسل در مدل های مختلف صورت می گیرد که می توان به لودسل های کششی، لودسل خمشی، لودسل فشاری و لودسل پیچشی اشاره نمود که البته هر کدام از آنها در مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند.

پارامترهای اصلی جهت دسته بندی لودسل ها عبارتند از میزان دقت قابل قبول، حداکثر میزان نیروی وارده، سمت و سوی نیروی وارده و نحوۀ نصب آن می باشد.

مصارف عمدۀ لودسل ها را می توان جهت اندازه گیری نیرو در کارخانجات مشاهده نمود. به عنوان مثال با استفاده از لودسل کششی می توان اندازه گیری کشش کابل ها و نخ ها را در کارخانجات نساجی و تولید کابل مشاهده نمود. لازم به ذکر است که شاهد کاربرد لودسل در کارخانجات آسفالت سازی و پلانت های مواد شیمیایی نیز می باشیم.

قیمت لودسل به نوع و کاربرد آن بستگی دارد و پیش از خرید لودسل باید اطلاع دقیق از نوع کاربری حسگر الکترونیکی داشته باشید.

اگر نیاز به خرید لودسل در مدل های مختلف مانند خرید لودسل فشاری و... می باشید، می توانید از طریق سایت رسمی فروشگاه اینترنتی توزین صدر اقدام نمائید.

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()