کالباس بر یکی از دستگاه های کاربردی در محیط های فروشگاهی عرضۀ محصولات پروتئینی کالباس می باشد. دستگاه کالباس بر مجهز به تیغۀ دایره ای شکل است که امکان بریدن قطعات کالباس را برای فرد مهیا می سازد. با توجه به اینکه قطعات کالباس بسیار بزرگ می باشد و مصرف افراد اندک است، عموم مردم در حجم کم، کالباس مورد نیاز خود را خریداری می کنند. تولید و فروش دستگاه کالباس بر موجب شده تا فروشندگان بتوانند در اندازه های یکسان، پروسۀ برش کالباس را انجام دهند. البته فروش کالباس بر ترازو دار نیز به فروشنده کمک می کند، تا وزن برش های کالباس را مشاهده نماید و بر اساس نیاز خریدار، برش کالباس را انجام دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی دستگاه های کالباس بر و خرید کالباس بر محک می توانید به فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید. تراز محک به عنوان نمایندۀ فروش تجهیزات محک مشغول به کار می باشد و همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان هستند.

قیمت کالباس بر و ویژگی های آن

قیمت کالباس بر ارتباط مستقیم با ویژگی و مشخصات فنی آنها دارد. همراه دستگاه های برش کالباس، مشخصات فنی دستگاه بر روی آن درج می شود که می توان به وزن دستگاه، مدل، قطر تیغه، توان موتور، دور موتور، میزان ولتاژ، سایز ضخامت و طول برش کالباس، حداکثر توان تحمل وزن ترازوی دستگاه و میزان خطای وزنی دستگاه بر حسب گرم اشاره نمود.

هر کدام از مواردی که بدان اشاره نمودیم بر روی قیمت دستگاه کالباس بر تأثیرگذار می باشد. متناسب با حجم کار و توان مالی، امکان خرید کالباس بر ارزان و گران برای شما صاحبان مشاغل وجود دارد.

جهت خرید کالباس بر ترازودار محک همراه با گارانتی می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید. توسط این مجموعۀ معتبر می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین انواع محصولات برند محک را خریداری کنید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 249
نمایش همه
علاقه مندی ها ()