باسکول یکی از مهمترین و پرکاربردترین دستگاه های توزین است که شاهد کاربرد آن در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار، کشتارگاه ها، کارگاه های توزین فولاد و ... می باشیم. هدف از طراحی و ساخت باسکول، ارائه فرصت اندازه گیری اجسام سنگین در صنایع مختلف می باشد. باسکول بر خلاف ترازو برای توزین کالاهای سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید خرید باسکول برای برخی از صنایع ضروری است و به همین دلیل این مقالۀ کوتاه را مجموعۀ فروشگاه تراز محک به منظور آشنایی شما با باسکول استاندارد و مناسب تهیه نموده است.

ویژگی های باسکول مناسب

هنگام خرید باسکول فروشگاهی و یا صنعتی، در ابتدا مشخصات فنی دستگاه مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود چون میزان ظرفیت توزین، جنس اجزای تشکیل دهندۀ آن، داشتن امکانات جانبی همچون پرینتر حانبی، نوع رول کاغذ پرینتر، حافظه داخلی و ... ذکر می گردد.

اگر قصد خرید باسکول دارید، توصیه می کنیم متناسب با نوع فعالیت و حداکثر محصولاتی که ممکن است نیاز به اندازه گیری آنها داشته باشید، باسکول با حداکثر ظرفیت توزین در حوزۀ فعالیت خود را با امکانات پیشرفته خریداری نمائید.

در حال حاضر فروش باسکول در مدل های مختلف همچون باسکول ثابت، باسکول رولیک، باسکول متحرک و باسکول دیواری صورت می گیرد. موارد کاربرد آنها را می توان از نامگذاری آنها مطلع شد. اگر نیاز به باسکول پرتابل دارید که در هر مکان و موقعیتی از آن استفاده نمائید، خرید باسکول متحرک را به شما پیشنهاد می کنیم. این در حالی است که فروشگاه ها و صنایعی که فضای بزرگی در اختیار ندارند، می توانند جهت بهینه سازی فضا از امکانات باسکول دیواری و یا ثابت بهره مند گردند.

قیمت خرید باسکول مانند خرید باسکول دیواری محک نیز بر مبنای مشخصات فنی آنها و میزان ظرفیت آنها مشخص می گردد.

اگر قصد خرید باسکول محک و پرینتر باسکول دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تراز محک اقدام نمائید.

 فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()