اسکی فضایی دستگاهی است که به وسیله آن می توانید تمرین های هوازی متفاوتی را برای مدت زمان طولانی و با شدت کم در منزل خود انجام دهید. در واقع شما با این دستگاه نه تنها به تناسب اندام می رسید، بلکه قادر به کاهش وزن خود نیز هستید. خوب است بدانید که این دستگاه مزیت های بیشماری برای جسم شما خواهد داشت. در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی را در مورد اسکی فضایی در اختیار شما قرار دهیم که بتوانید خرید اسکی فضایی را با خیالی راحت از هایپر جیم انجام دهید.

اسکی فضایی

اسکی فضایی دستگاه ورزشی بسیار کاربردی است که به وسیله آن می توانید حرکات ورزشی متفاوتی را برای تقویت عضلات بالاتنه و پایین تنه به طور هم زمان انجام دهید. خوب است بدانید که خرید اسکی های فضایی در مقابل با دستگاه های دیگر بسیار آسان تر است. در واقع عملکرد این دستگاه به گونه ای است که فشار بسیار زیادی را به عضلات وارد می کند. زمانی که فشار بیشتری به عضلات وارد شود، مسلماً استقامت و مقاومت آنها نیز بیشتر خواهد شد.

چه شرکت هایی اسکی های فضایی را تولید می کنند؟

امروزه بسیاری از شرکت های معتبر جهان در تلاش هستند که اسکی های فضایی با کیفیت بالایی را به بازار عرضه کنند. به عنوان مثال، شرکت های دوراسل، دیلاکس، گارمین، لگو و ... نه تنها طرف داران خاص خودشان را دارند، بلکه هر کدام محصولات با کیفیتی را تولید می کنند.

چه عواملی بر تعیین قیمت اسکی فضایی تأثیر دارند؟

معمولاً امکانات و قابلیت های گوناگون اسکی  فضایی سبب افزایش یا کاهش قیمت فروش اسکی فضایی خانگی می شود. از این عوامل می توان به برنامه های متنوع، سرعت، نمایشگر یا حتی شرکت سازنده اشاره کرد. فروشگاه هایپر جیم این امکان را به شما می دهد که با بررسی برندهای مختلف قبل از خرید، انتخابی عالی و بدون نقص را داشته باشید.

کلام آخر

درصورتی که قصد دارید که به تناسب اندام دلخواه خود برسید یا وزن خود را کم کنید، می توانید از اسکی فضایی استفاده کنید. این دستگاه نه تنها امکانات به روزی را دارد، بلکه برای انجام تمرینات مختلف نیز بسیار مناسب محسوب می شود. در همین راستا به شما پیشنهاد می شود که قبل از هر چیزی نمونه های مختلف اسکی های فضایی را در فروشگاه هایپر جیم مورد بررسی قرار دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()