خرید نایلون حبابدار در اندازه های مختلف صورت می گیرد. نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نایلون حباب دار، مواد شیمیایی پلیری است که مقاومت بالایی در برابر پارگی و تابش نور مستقیم خورشید دارند. طراحی پلاستیک حبابدار خاص می باشد و متفاوت از دیگر انواع پلاستیک بسته بندی تولید می شود. معمولاً خرید و فروش نایلون حبابدار در دو دسته بندی اصلی با حباب ریز و حباب درشت صورت می گیرد. بدین ترتیب متناسب با ابعاد اقلام، صنعت گران می توانند اقدام به خرید نایلون حبابدار ضربه گیر با کیفیت بالا نمایند.

شرکت حباب پدیده به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ تولید و توزیع نایلون های حبابدار، فیلم استرچ و غیره در سطح کشور می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز بازار، اقدام به تولید پلاستیک های بسته بندی نموده اند. امکان خرید نایلون حبابدار سفارشی با قیمت ارزان را نیز برای مشتریان فراهم نموده اند.

فاکتورهای مهم خرید نایلون حبابدار

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید نایلون حبابدار وجود دارد، در نظر گرفتن سایز حباب و ابعاد کالاها می باشد. در واقع خرید نایلون حبابدار ریز جهت بسته بندی کالاهایی با ابعاد کوچک مناسب می باشد ولی جهت بسته بندی اقلام بزرگ توصیه می کنیم از مزایای نایلون حباب دار درشت استفاده شود چون بهتر خاصیت ضربه گیر بودن پلاستیک را حفظ می کند.

کاربرد عمدۀ پلاستیک حبابدار، جلوگیری از شکستگی محصولات می باشد. علاوه بر آنکه از عبور میکروب، گرد و غبار، نفوذ رطوبت جلوگیری می کند. به طور کلی خرید نایلون حبابدار کیسه ای جهت بسته بندی برخی از تجهیزات صنعتی همچون قطعات خودرو، قطعات حساس کامپیوتر، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، سیستم های صورتی و تصویری و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در عین حال نایلون حبابدار، عایق مناسبی برای حرارت، صوت و مواد شکستنی می باشد. شرکت حباب پدیده از جمله تولید کنندگان مطرح در حوزۀ تولید نایلون های بسته بندی متناسب با صنایع مختلف می باشد و همواره پاسخگوی نیاز مشتریان در سطح کشور می باشند.

 شرکت حباب پدیده 

شماره دفتر :  55753091-021 –  همراه 20351480912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()