ساختار باسکول: فروشگاه تجهیزات

باسکولهای دیجیتال نیز مانند ترازو دارای بدنه، نمایشگر، لودسل و کیبورد می باشند و به صورت اتوماتیک و کمترین دخالت دست کار توزین را انجام می دهند. البته با این تفاوت که دارای بدنه ای محکمتر و ساخته شده از فلز هستند و لودسلهای بزرگتری نیز دارند. انواع باسکول نیز امکان اتصال به چاپگر، امکان شبکه شدن، امکان اتصال به وای فای را دارند و دارای حافظه می باشند. 

باسکول آویز: این باسکول با قابلیت نصب پرتابل بروی جرثقیل یا سقف، در کارگاه‌ها،  فروشگاه‌های پروتئینی و کارخانجات صنعتی بیشترین استفاده را دارد؛ که آن را به سقف نصب می‌کنند و مواد را به قلابی که دارد آویزان کرده و وزن را محاسبه می‌کنند. جهت مشاهدۀ برندهای معتبر انواع باسکول آویز، می توانید به فروشگاه تجهیزات مراجعه نمائید. 

باسکول پزشکی: این باسکول برای توزین بیماران در بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز درمانی استفاده می شود. باسکول های پزشکی دارای یک صندلی و جک هیدرولیک هستند که توزین بیمارانی که توان ایستادن یا حتی نشستن ندارند را به راحتی امکان پذیر می نمایند. انواع باسکول پزشکی را می توان از انواع باسکول قد و وزن تا باسکول تخت بیمارستانی و باسکول معلولین و باسکول ویلچری یا ویلچر باسکول تعمیم داد. هر یک از انواع باسکول پزشکی ساختارهای کاملا متفاوتی دارند.

باسکول جاده ای:  این باسکول از بزرگترین و صنعتی ترین دستگاه های توزین است، که برای محاسبه وزن بار در خودروهای سبک و سنگین مانند کامیون ها، تریلرها، خاورها و واگن های باربری طراحی و تولید شده است و اغلب به شکل صفحه ای بزرگ در زمین تعبیه می شود. بندرها ، مراکز گمرکی ، انبارها و مراکز ترخیص کالا از استفاده کنندگان باسکول جاده ای هستند.

باسکول پالت: جک پالت باسکول دار جهت جابجایی و توزین پالت های سنگینی که انسان قادر به جابجایی آنها نمی باشد در کارخانجات صنعتی، انبارها و سردخانه ها استفاده می شود.

تنها برخی از انواع دستگاه باسکول موجود در بازار به شمار می روند و امکان سفارش اینترنتی باسکول توسط فروشگاه تجهیزات برای شما صاحبان مشاغل فراهم می باشد. 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()