لاستیک یزد تایر از دیگر تایرهای رایج و پرفروش در سطح کشور محسوب می شود. صنایع لاستیک سازی یزد تایر با سال ها تلاش و کوشش توانسته اند در سال 1365 فعالیت مجموعۀ خود را در عرصۀ تولید و فروش لاستیک یزد تایر تأسیس نمودند. همانطور که می دانید تعدد مدل های اتومبیلی که در سطح جاده وجود دارد، بسیار است و انتخاب نوع تایر تأثیر بسزایی بر کیفیت رانندگی خواهد داشت. هنگام خرید لاستیک یزد تایر سواری باید توجه ویژه نسبت به تطابق مشخصات فنی اتومبیل با مشخصه های مندرج بر روی تایر داشته باشید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به دلیل برخورداری از سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تایرهای خودرو، توانسته اند محصولات با کیفیتی با برندهای ایرانی و خارجی را تأمین نموده و اختیار مالکین خودرو قرار دهند. تأمین و فروش لاستیک یزد تایر در لیست محصولات تایرهای ایرانی این مجموعۀ معتبر قرار دارد.

موارد تعیین کنندۀ قیمت لاستیک یزد تایر

عوامل متعددی بر روی قیمت لاستیک یزد تایر تأثیرگذار می باشد که می توان به کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، تاریخ تولید، مدل و مشخصات فنی مندرج بر روی آن اشاره نمود. امروزه در سطح بازار می توان تعدد برندهای تایر ایرانی و خارجی را در سطح بازار مشاهده نمائید. همانطور که می دانید لاستیک به عنوان یکی از اجزای محوری خودرو محسوب می شود و انتخاب لاستیک با کیفیت می تواند در کاهش هزینه های مصرفی برای اتومبیل تأثیرگذار باشد.

در واقع  خرید لاستیک یزد تایر سواری مناسب می تواند به راننده کمک کند که در شرایط آب و هوایی مختلف، تسلط بیشتری بر روی فرمان اتومبیل داشته باشند. در همین راستا شاهد فروش لاستیک تمام فصل یزد تایر و یا لاستیک زمستانی یزد تایر توسط عرضه کنندگان تایرهای دولتی و داخلی در سطح کشور فراهم می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()