اگر بخواهیم یک لاستیک خوب و با کیفیت را خریداری نمایید حتما باید از برندهای معتبر دنیا خرید خود را انجام دهیم برند های معتبر دنیا دارای کیفیت‌ های بالایی هستند انواع لاستیک های پیرلی ،میشلن ،هانکوک، نکسن، نانکن و غیره دارای سطح کیفی بسیار بالایی هستند که می ‌توانیم این لاستیک ها را برای خودروهای خود انتخاب نماییم. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید انواع لاستیک مناسب می توانید با کادر فروش چرخ و یدک مشورت نمائید.

برندهای ناشناخته و برندهایی که بی کیفیت هستند برای خرید لاستیک مناسب نبوده و در زمان کوتاهی این لاستیک ها آسیب می بینند، اما برندهای با کیفیت لاستیک دارای کیفیت بالایی بوده و در طراحی و ساخت آنها از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است برندهای معتبر اولیه مانند پیرلی نکسن نانکن بریجستون و سایر برندهای معتبر و شناخته شده در جهان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و طراحی ویژه ساخته شده‌اند و در آزمایشگاه ها تمامی استانداردهای لازم د نظر گرفته شده است بنابراین این لاستیک می‌توانند ایمنی خودرو را بالا برد و بسیار مناسب برای خودروی شما باشند. لاستیک ها یکی از بخش‌های مهم خودروها هستند که در انتخاب آن بسیار باید توجه کنیم. انواع لاستیک در برند های مختلف داخلی و خارجی در کشورمان به فروش می رسد که هر یک دارای کیفیت های مختلفی بوده و با قیمت های متفاوت نیز عرضه می گردد . 

انتخاب و  خرید لاستیک در نوع با کیفیت برای فرمان پذیری راحت تر خودرو ها بوده و این لاستیک باید توانایی حرکت بر روی سطوح مختلف از قبیل لغزنده و خیس را داشته باشد، به همین جهت کمپانی های معتبر تمامی این موراد را در ساخت تایر ها در نظر گرفته اند و لاستیک ها را در نوع با کیفیت و با عملکرد عالی به تولید رسانده اند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 235
نمایش همه
علاقه مندی ها ()